|
|
|
|
|
|
|
|
תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור השרון |
איזור: |
אמישרגז |
שם בית העסק: |
נתניה |
סניף בית העסק: |
שירות לא ראוי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 07 פברואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מכובדי,
בטעות נלקח ממני בלון גז כמעט מלא בתאריך 7-2-2013. לאחר בירורים, הסכימה החברה שנעשתה טעות. לאחר טלפונים רבים (רבים מאוד) הובטח לי לפצות אותי, אך עד כה, לא נעשה דבר וחצי דבר ואני נשארת עם הבלון השני כמעט ריק.
עברו חודשיים מזמן האירוע ואינני רואה שהשירות של החברה פועל כהלכה.
אנא טיפולכם בנדון.
בברכה,
משפחת לביצקי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מתן שירות כנדרש ופיצוי על עוגמת נפש ובזבוז זמן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
אמישרגז שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
ליליאן מנהלת שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
חזרנו לללקוחה טל' בנוסף גם מנהל טכני יצר קשר עם הלקוחה.
וקבענו שמחלק יגיע לספק לה מיכל.
מחלק הגיע לספק פעמיים את המיכל אך היה נעול ולא הייתה בבית. |
תגובה: |
יצרנו קשר עם הלקוחה וציינו באיזה יום מחלק יגיע ולקוחה צריכה להיות נוכחת בעת האספקה-שזה בעצם הפיצוי. |
פתרון: |
|
|
|