תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רפואה מגזר:
אזור השפלה איזור:
קופת חולים כללית שם בית העסק:
ארצי כתובת:
הטרדה מצד נציג טלפוני של קופת חולים כללית נושא התלונה:
‏יום שני ‏22 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שמי אור שפרלינג והנני חבר קופת חולים כללית.
זו היא תלונה חוזרת על הטרדה טלפונית והטעיית הציבור ע"י נציג כללית מושלם.
נציגת הקופה פנתה אלי טלפונית, דיברה בתקיפות וגסות, טענה דברים לא מדויקים, ולבסוף ניתקה את השיחה באופן חד-צדדי.
אבקש לציין שטיעון המפתח שלה הוא - "ביטוח הבריאות של הקופה ללא השלמה אינו שווה כלום!" (ציטוט נאמן למקור).
זה מקרה שני, לפנייתי הקודמת נעניתי בהתנצלות והבטחה חגיגית שהדבר לא ישנה.
אני מבקש אישור לקבלת הפנייה, התנצלות על האירוע, והבהרה ברורה על הטיעון שאין בידי קופת חולים כללית מענה הולם לחוק הבריאות הממלכתי.
עלבון סוג הנזק :
התנצלות פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור כללית מושלם שם ותפקיד:
תחילה ברצוננו להתנצל על השתלשלות האירועים ובאם קיבלת רושם מוטעה מתוכנית "כללית מושלם". תוכנית "כללית מושלם" הינה תוכנית שב"ן שירותי בריאות נוספים המהווה חלק בלתי נפרד משירותי בריאות כללית. אנו רואים חובה לפנות לכלל מבוטחי שירותי בריאות כללית ולידע אותם בתנאי תוכנית "כללית מושלם" ובחשיבותה. תוכנית שירותי הבריאות הנוספים מהווה כיום מרכיב חיוני בשירותי הבריאות ומתפקידנו להסב את תשומת לב המבוטחים לכך. אנו מתנצלים שהפניה אלייך בוצעה כפי שתיארת בפנייתך. אנו עושים כל מאמץ להעביר מסר של שירות אדיב וסובלני בכל דרגי השירות במסגרת "כללית מושלם". רמת שירות גבוהה מהווה נדבך מרכזי בפעילותנו ואנו נמשיך לחדד בקרב העובדים את חשיבות נושא זה. העברנו את פנייתך אל הגורמים הניהוליים הרלוונטיים במוקד המכירות על מנת שיבצעו בירור מקיף בנושא ויתדרכו את הנציגים בשנית על אופן הפניה ללקוחות. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה