|
|
|
|
|
|
|
|
רפואה |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
קופת חולים לאומית |
שם בית העסק: |
ראש העין |
כתובת: |
תיאום תור למרפאה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 27 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ניסיתי לקבוע תור לרופאת עור. נמסר כי הרופאה עובדת יום בשבוע בשעות 15:30 עד 17:00. ביקשתי לקבוע בשעה 17:00 ובמוקד זימון התורים לא היו מוכנים לקבוי לי לשעה זו למרות שהשעה היית פנויה - הטענה היית שהרופאה מבקשת לקבוע את התורים עפ"י סדר השעות.
לא היו מוכנים לקבל כל הסבר כי יש להתחשב בצרכי הלקוחות וכי הדבר גורם לי להפסד שעות עבודה מיותרות, מה גם שסה"כ השעות שהרופאה עובדת הם מעטות.
|
לקבוע בשעה שנוחה ללקוח - בטח אם זה בשעות העבודה שה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
קופת חולים לאומית שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
גולדשטיין מאיה - ממונה |
שם ותפקיד: |
ראשית ברצוני להודות למר אברהם על שהביע בכתב את אי שביעות רצונו מהשרות שקיבל כאשר ביקש לזמן תור לרופא הקופה.
באמצעות לקוחות שמעלים בפנינו את הערותיהם והארותיהם יש באפשרותנו לבחון פעם נוספת את השרות שאנו נותנים ללקוחות הקופה,ולשפרו בעת הצורך. |
תגובה: |
בהתייחס לתלונתו של מר אברהם יום טוב, הנהלת לאומית דנה מספר פעמים במדיניות זימון תור ברצף, אשר מתקיימת לחלק מרופאי קופ"ח לאומית.
על פי החלטה חדשה של לאומית יאופשר, בעתיד הקרוב, ללקוחותיה זימון תורים לפי נוחיותם (ובלבד שהמועד לא נתפס כבר ע"י לקוח אחר).
הנושא מטופל בימים אלו ובקרוב, כך אני מקווה, לקוחות הקופה יוכלו להזמין תור לכל הרופאים על פי דרישתם כאשר לרופא יש תור זמין ופנוי.
אשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.
|
פתרון: |
|
|
|