פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי שלא לפי החוזה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום

אני מנוי בחברת YES על חבילה מסויימת שאני משלם על חבילה כ 120 ש"ח לחודש, קיבלתי חשבונית על סך 591 ש"ח בבירור מול YES הוסבר לי שהיתה להם תקלה והחשבון שלי חושב לא נכון ועקב כך התשלום והסבירו לי שאני נמצא אצלהם ביתרה הפניה אלהם היתה כ חודשיים אחרי המקרה מכוון שאני גר בקיבוץ ועובוד שעות מרובות כך שלא יתאפשר לי לקחת דואר הרבה זמן הסברתי לחברת YES שאין אני מעויין ב"זיכוי" אלא בהחזר כספי לחשבון הפרטי אני יוסיף ויגיד שכל פעם שבקשתי לחזור אלי נאמר לי ע"י כל הנציגים שהם בשיחות נכנסות ולא יכולים לחזור ללקוחות ואפילו שמברתי להם כמה פעמים את המספר טלפון שלי והמתנתי בסבלנות לטלפון מהם לא זכיתי לשיחה וכך שוב אחרי שצילצתי אלהם על חשבוני הפרטי ביקשתי להחזיר את הכסף שנלקח ממני שלא לפי חוק ולא לפי חוזה לחשבון הפרטי הסברתי לנציגים שהכסף הוא נגנב ממני ע"י החברה אך שוב בכל שלב שהוא לא זכיתי לשיתוף פעולה מהם ואפילו שבקשתי לבדבר עם מנהל קיבלתי סירוב מהם אני לא מבין אך החברה יכולה להתנהל בצורה כזאת שבכל חברה אפילו כמה שהיא קטנה יש אפשרות לקבל מנהל אך לא כאן החברה היא חברה בת של בזק ואין זה ראוי לזכות ליחס הזה מכל חברה שהיא וכך נובע שכל החברות בת של בזק הניהול הוא כזה והחברות הבת הם פלאפון בזק בנלאומי ועקב כך כנראה הרבה לקוחות עוזבות את החברות האלו.וכך בעוד שאני רושם את השורות אלו אחרי שהובתח לי שיחזרו אלי בפעם רביעית כמובן שלא חזרו אלי אף נציג רשמי של החברה, ושוב אני מזכיר מדובר על הפרת חוזה מצד שלהם שהחיוב הוא מעל שסוכם בחוזה שלי מולם וגם מעשה בלתי חוקי בעליל ואפשר להגדירו כגנבה אך לצערי בחברת YES הוא נוהל שלהם והם לא רואים בחומרה את המעשים שלהם ובמקום ליצור קשר עם הלקוח ולקחת אחריות הם פשוט מתעלמים.

בקשתי לקבל תגובה של חברת YES (שנציג יחזור אלי טלפונית!!!) וזיכוי כספי לחשבון שלי בנוסף החזר על השיחות שלי שהוצאתי אל מוקדים שלהם ופיצוי על עוגמת נפש.
כספי סוג הנזק :
בקשתי לקבל תגובה של חברת YES (שנציג יחזור אלי טלפונית!!!) וזיכוי כספי לחשבון שלי בנוסף החזר על השיחות שלי שהוצאתי אל מוקדים שלהם ופיצוי על עוגמת נפש. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קיבלנו בתודה את פנייתך לחברתנו בעניינה של מר אלכסנדר.
ראשית אציין כי חברתנו עושה כל שביכולתה על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה.
ביום 26.4.07 נערכה שיחה אל מול מר גליקמן, ונמצא כי פנייתו המתוארת נכון למועד זה טופלה לשביעות רצונו.

ברצוני להדגיש כי חשובות בעינינו פניות כגון אילו.

אני מקווה כי בעתיד מר גליקמן יהנה מחווית הצפיה והשירות הטובים ביותר.

ומאחלת לו ולבני ביתו המשך צפייה מהנה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה