פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אטימות מוחלטת נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.

לפני כחצי שנה עברתי דירה ,בעל הדירה הודיע על ביטול חוזה לטובת בנו.
אישתי ואני הודענו על ביטול המנוי,ציינו והדגשנו שאנו עוברים דירה ושיחייבו אותנו עד לתאריך העזיבה על מנת לסגור חשבון ושאנחנו לא רוצים להשאר חייבים,הטלפנית אמרה שזה בסדר וירד לי בהוראת הקבע עד ליום ביטול החוזה.
ולא ציינה שאם אנו מבטלים יש לנו קנס על יציאה מוקדמת מהחוזה חודשיים ליפני סיום חוזה (והחוזה היה לשנתיים)
דבר נוסף נציג המכירות לא ציין לפני שיש לנו התחייבות לשנתיים ברגע מכירת החבילה.
כעבור שלושה חודשים בדקנו שירדו כל ההורדות מהחשבון ,סגרנו את החשבון,ועברנו לבנק אחר .וכמובן שלא ידענו שיש קנס שצריך לרדת בהמשך מהחשבון ,שהם גבו את כל התשלומים פרט לחיוב הקנס ושהם ייגבו בהמשך,
מאין לנו לדעת אם אנו שואלים ומבררים והם לו טורחים לציין את הנושא.

היום תוך כדי נסיעה אני מקבל טלפון מפקידה ממשרד עורכי דין ואומרת לי שאני חייב כסף להוט ושאלתי על מה אני חייב היא אמרה לי על זה שיצאתי ליפני תום תקופת התחייבות ושהם שלחו מכתבי התראה .
אמרתי לה.
א. לא ידוע לי שיש לי תקופת התחייבות ונציג הוט לא ציין בפניי ברגע מכירת החבילה שיש תקופת התחייבות לשנתיים .
ב. ברגע ההתנתקות ציינו שאנו עוברים דירה ואיך הם שולחים לי מכתבי התראה לדירה מתוך ידיעה מוחלטת שאיננו מתגוררים בה .
ג. אני מוכן לספוג את ההטעיה המכוונת מצד נציג הוט על תקופת החבילה ,
ושאני מוכן לשלם את הקנס בלבד ללא שכר טירחת עורכי דין .

הפקידה בקושי הקשיבה לא הייחסה ואמרה טוב תודה וניתקה ולא הגיבה לכל טענותי נראה שעשתה זאת מתוך נוהל מסויים שקיים ולא באמת להגיע להבנה .

התקשרתי למוקד לוקחות של הוט לברר את פשר השיחה מפקידת עורך הדין ממוקד הלקוחות אמרו לי שהם רואים שביטלתי את החוזה ושמופיעה במחשב את הסיבה,שהיא מעבר דירה ושהם בכל זאת שלחו לדירה הנ"ל מכתבי התראה , ממש זילזול משבע !!!!!!!!
סיפרתי לו את כל הסיפור הנ"ל ואמרתי שאני מוכן לשלם את הקנס בילבד וכיצד אני לא חייב יותר על תקופת המנוי אלא רק על הקנס. אתם לא יכולים לגבות
את כל התשלום ביחד איני אשם שאתם גובים מתי שבא לכם ושעברו שלשה חודשים עד שביטלתי את חשבון הבנק וזה רק אחרי שראיתי את החיוב עבור המנוי ושאיני ידעתי שקיים קנס .

אני מוכן לשלם את הקנס
התקשרתי למוקד הלקוחות ולא הצליחו לעזור
האם יש צדיק בסדום!!!!!!!!
שלא ימליץ רק להתקשר למוקד שגם כך לא הצליחו לעזור לי שם ושאין זה בסמכותם.

עוגמת נפש סוג הנזק :
הגעה להסדר תשלום פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה