פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק מהכבלים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אבי, עמירם אדוני, עשה בזמנו מנוי לחברת הוט בבית ברח' משעול הקורטם 6, רמות, ירושלים (מס' ת.ז. 000521518). ביום 1.11.07 לאחר מכירת הדירה היא נמסרה לקונים ומאותו מאוד לא ניתן יותר שירות ע"י חברת הוט. שבוע לפני המעבר ניסה אבי לפנות לחברת הוט ולתאם מעבר דירה. לאחר שעות (ללא הגזמה) המתנה בטלפון, עשה כהמלצת התקליט המושמע בעת ההמתנה, ופנה לחברת הוט דרך אתר האינטרנט של החברה בבקשה לתאם טכנאי. אחרי יומים, כפי שמובטח באתר האינטרנט, קיבל הודעת sms בה נאמר כי יגיע טכנאי ביום 1.11.07 לדירה החדשה. במועד זה איש לא הגיע. לאחר ניסיונות חוזרים ונשנים להשיג את שירות בלקוחות, ולאחר שהתברר כי לא רשום להם שהניה אמור להגיע טכנאי, ביקש אבי לעבור ללוויין ולהתנתק מהכבלים. מאותו רגע השתנה היחס. ומאז אני מטפלת בעניין. תחילה נאמר לנו כי רק מנהל יכול לעסוק בניתוקים, ביקשנו מנהל ואז נאמר כי מנהל צריך לחזור אלינו. ביקשתי כי מנהל יחזור אלי לאחר שעות העבודה, אך כשחזרו אלי היה זה ב11:00 בבוקר, וגם אז לא השאירו טלפון אליו ניתן לחזור, פרט לטלפון הכללי בו מחכים בין עשרים דקות לשעה.
אני גרה בירושלים ועובדת בתל אביב וכל השבוע האחרון בזבזתי שעתיים בכל יום על ניסיונות לדבר עם מנהל. ברגע ששמעו שאני מעונינת להתנתק מהכבלים, נאמר לי שיחזרו אלי ושאגיד מתי נוח לי, וכאמור, זה מעולם לא קרה.
כשריתי שפניות בע"פ לא עובדות שלחתי שני פקסים בהם הבהרתי כי החל מ-1.11.07 הדירה נמסרה לקונים, ואין אנו מקבלים עוד שירות מהוט, וביקשתי שישיבו לי בכתב - בפקס או במייל - ויאשרו את הניתוק. לא קיבלתי כל אישור.
כיוון שבעבר קרה לי דבר דומה, נראה לי שזו שיטה, "סוחבים" את מי שרוצה להתנתק ומחייבים אותו בתקופה הנוספת.
בזבוז זמן ועגמת נפש סוג הנזק :
לקבל אישור כי החל מיום 1.11.07 הכבלים מנותקים וכי אבי לא יחויב עוד בגין שירותי חברת הוט החל ממועד זה. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה