פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזעזע מטעם החברה בכלל ונציג שימור הלקוחות בשם אקיבע בפרט נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
היום סיימתי את ה"היסטוריה" שלי עם חברת הוט בעקבות שיחה לא נעימה שהייתה לי עם נציג בשם אקיבע ממחלקת שימור הלקוות של החברה .
להלן הסיפור:
בחודש 10 נגמרה לי התחייבות להוט. ולכן רציתי להיערך לכך בהתאם. בדקתי את כל המבצעים , הן בהוט והן ביס. החלטתי שאני מצטרפת ליס, משום שהוצע לי מבצע טוב על-ידם וגם אין לי היסטוריה לא נעימה איתם כמו שיש לי עם הוט: פעמיים ביקשתי להתנתק עקב "אי-דיוק" בהבטחות של הנציגים של הוט.
אולם באותו יום שדיברתי עם נציגי יס קיבלתי מייל מעניין מאגודת הסטודנטים שלי המציע מבצע לסטודנטים בהוט. החלטתי להתקשר ולברר לגבי המבצע.בפרטי המבצע לא מצויין שהוא רק ללקוחות חדשים.המבצע הינו ב239 ש"ח לשנה וכולל שירותי טלויזיה, אינטרנט, טלפוניה וVOD חינם לשנה.
ב11/10/07 ביקשתי להצטרף למבצע של סטודנטים . כאשר שמעו במחלקת מכירות שאני לקוחה ותיקה, העבירו אותי לטיפול של מחלקת שירות לקוחות. לאחר משחק "פינפונג" ארוך וממושך בין המחלקות ( ללא תשובה בנושא, כמובן) נציגה בשם יערית אמרה לי שהיא מעבירה פרטים למחלקה שתטפל בנושא.
ב16/10/07 התקשרתי פעם נוספת, משום שאף אחד לא יצר איתי קשר ודיברת עם מציגה בשם נטע שגם הבטיחה לי שיחזרו אליי עם תשובה לבקשה שלי להצטרך למבצע הנ"ל בהו"ק, משום שאני לקוחה ותיקה ומשום שאני מצטרפת למבצע הנ"ל רק בגלל טלויזיה, אינטרנט וVOD ובטלפון אין לי צורך, אני לוקחת את הטלפון , רק כי הוא כלול במבצע.
ב21/10/07 התקשר אליי נציג מחלקת קישרי לקוחות בשם אקיבע ונאלצתי להסביר לו עוד הפעם על כל השתלשלות העניינים.בסופו של דבר השיחה הפכה להיות לא נעימה כי הנציג הוציא אותי לא רק סחתנית שרוצה לקבל את הVOD לשנה חינם ש"לא מגיע" לי וגם רוצה את החבילה של סטודנטים שגם "לא מגיעה" לי אלא גם שאני לא מכבדת את חברת הוט וכל מיני דברים נוספים שאני לא אפרט. בסופו של דבר , במקום להעביר את הבקשה שלי לבירור נציג אמר שאין מה לעשות ושאני מפסידה וש אתחבר ליס אם בא לי וסיים את השיחה.הוא דיבר איתי במהלך השיחה בטון מתנשה ולא נעים, כאילו שהוא עשה לי טובה ולמעשה אני זו שמשלמת כסף להוט בצורה סדירה כל חודש וזכאית לשירות הוגן מהחברה.
בושה וחירפה למחלקת שימור לקוחות שהנציגים שאמורים לעזור ללקוח שגם ככה לא ממש מרוצה גורמים להם לעזוב סופית ללא רצון לחזור לחברת הוט.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה