פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תודעת שירות גרועה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
המכתב המצורף הינו המכתב השני שרשמתי לנציג תלונות הציבור של הוט:

את שמות הנציגים לא רציתי לציין מפאת פגיעה בכבודם

אני פונה אליכם פעם נוספת על מנת להתלונן על החרפה שנאלצתי לספוג היום ממחלקת שירות הלקוחות שלכם.
היום,יום ראשון,21.10 בשעה 14:00 אחה"צ התקשרתי למחלקת שירות הלקוחות שלכם,מיותרלציין שקשה מאוד להשיג נציג שירות בתמיכה הטלפונית,
לאחר שנציג ענה לי והסברתי לו את פרטי הבעיה:
אני סבורה ובטוחה שפרטי הבעיה מפורטים ומתויקים אצלכם,לאחר השיחה הרביעית שלי עם נציג שירות .
ביום חמישי, פניתי מיוזמתי לשירות הלקוחות של הוט בבקשה להצטרף לשירותי הטלפון שלכם.
לאחר שיחה ופירוט דל של האפשרויות המוצעות לי, הוחלט על החבילה של 2000 חינם בתוספת של 69 ש"ח בחודש וזאת בנוסף ל260 שאנחנו משלמים היום.
ז"א שהחבילה כולה תהיה 320 לחודש.
לאחר בירור קצר התברר לי שלחברתי( סטונדטית כמוני) הוצעה חבילה של סטודנטים עם אינטרנט מהיר יותר ,2000 דקות שיחה חינם ושירותי טלוויזיה - וכל זאת במחיר של 239- הכל כלול!!!

העביר אותי אותו נציג לנציגה אחרת לה פירטתי שוב את פרטי הבעיה.
לאחר שאותה נציגה הודיעה כי הנצעגה שטיפלה בבקשתי לראשונה, @@@, תחזור אליי בדקות הקרובות ,מה שלא קרה, אלא אחרי שעה, כאשר התקשרתי שוב, נציג בשם @@@ , שאליו סופרו פרטי המקרה גם כן, נענה לבקשתי לדבר עם אחראי.
אותו אחראי היה אמור להתקשר אליי בשעה הקרובה ,מה שלא קרה.
וכן לא עד סוף היום בכלל.
החוצפה האמיתית היא שאותה נציגה,@@@, ברוב חוצפתה, התקשרה אליי אחר כם באותו יןם,פעמיים כדי לצרף אותי למבצע ולהציע לי את ההצעה האטרקטיבית יותר, מה שהייתה צריכה לעשות לראשונה.
ולאחר ששאלתי מדוע לא הציעה לי את ההצעה לסטודנטים היא ענתה כי הייתי צריכה לשאול האם קיים מבצע לסטודנטים,
האם אני צריכה לנחש כי הוט מקיימים מבצע לסטודנטים? ומדוע אותה נציגה לא שאלה אותי מה הסטטוס שלי? האם לפי קולי היא יכולה להבחין איזה מסלול מתאים לי?!
יותר מכל הרגיזה אותי תודעת השירות הנמוכה הקיימת במוקד התמיכה שלכם.
רמת הזלזול בלקוח היא נוראית, ההמתנה הארוכה על הקו והציפייה שאחראי יחזור אליי לא שוות את המאמץ.
אני מאוד מקווה שעוד מחר(22.10) מנהלת שירות הלקוחות שלכם תתקשר אליי.
אין בכוונתי להתחנן שיחזרו אליי, אני רק מעוניינת להבין את החוסר רצון המשווע במוקדים של לא לעזור ללקוחות.
את המכתב הנ"ל בכוונתי להפיץ לחוג מקורביי וכן לכל המעוניין, שכן אם מספיק לא אכפת לכם מרמת השירות הכל כך גרועה שלכם,
וודאי לא יהיה לכם איכפת שאחלוק את המידע עם כל מי שרק יהיה מעוניין לשמוע.



עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה