פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"הוט כל מה שחם" או איך מזג הרוח שלי אחרי שיחה עם מוקד השרות של הוט נושא התלונה:
כהן אסף שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכולם
שני אסף כהן ואני ובת הזוג שלי מחוברים להוט מזה כשנתיים (המנוי רשום על שום בת זוגתי דנה אביטל). לפני כחודש החלטנו לעבור לת"א רבתי וכמו כול מנוי נאמן של חברת הוט ביקשתי לבצע נושא של העתקת שרות אל מקומי מגורי החדש.
לאחר שסיימתי לסדר את דירתי בשעה טובה החלטתי לפנות אל חברת "הוט" ולתאם מועד התקנה של טכנאי ומכאן מתחילה לה הסאגה שלי איתם או איך אני אקרא לה "מלחמת הכוכבים" על פי אסף (כהן) לוקאס .
פרק 1 "הטכנאי האדיב"
הטכנאי הראשון שהיה אצלי היה מאד נחמד ואדיב וחיבר הכול. אפילו חרג מתפקידו וטיפס עלהחלון שלי תוך כדי שהוא מסכן את עצמו וזאת על מנת לחבר לי נקודה במרפסת שבה נמצא המחשב, בהחלט בחור מדהים יישר כוח.
כמובן שבגלל שעברתי מהצפון למרכז הממירים שברשותי אינם מתאימים לאזור בו אני נמצא,....
רגע בואו ונצא להפסקת פרסומות קלה, החל מה 01.01.07 חברת הוט הודיעה בכול תרועה רמה כי האיחוד של כול 3 הזכיניות הושלם ומהיום הם חברה אחת, קצת מוזר לי שאותה חברה צריכה להחליף ציוד מאזור לאזור.
לסיכומו הוחלפו שני ממירים בשני ממירים זהים (אך ככול הנראה בפנים הם היו שונים או שהם פשוט יודעים לדבר תלאביבית נפוצה)ומודם אה, את המודם של הטלפון לא היו צריכים להחליף. וחזרנו לסרט שמח וטוב לב אני יושב על הספה מבקש לצפות בטלויזה ואז בכול שניה הממיר מאתחל את עצמו. מייד פניתי למוקד שרות התמיכה הטכנית לקבלת עזרה אך לצערי הרב תוך כדי השימוש בטלפון השיחה נותקה פעמיים דבר שהצריך ממני להתקשר 3 פעמיים עד שהתקלה תוקנה .
אחרי שבוע הגיע הטכנאי השני
פרק 2 "הטכנאי הנמלט"
בדירה שאני משכיר, טרם כניסתי לדירה היה מנוי הוט קיים. בעלי הדירה ביקש ממנו לפני עוזבו את הארץ רק לדאוג שכאשר יגיע הטכנאי של הוט שייקח את הממירים שלו וידאג לנתק אותו סופית
שוב פרסומות .....
מסתבר שחברת הוט לא יודעת גם לחבר לקוח חדש וגם לנתק לקוח אחר באותו ביקור טכנאי לכן אותו טכנאי אדיב מפרק 1 לא יכל לקחת את הממירים של בעלי הדירה שלי ולנתק אותו.
וחזרנו, הטכנאי שהגיע הופיע בשעה 21:40 באיחור קל של 40 דקות כאשר שאלתי אותו האם הוא גם לוקח את הממירים הוא טען שזה לא רשום לו אבל קודם שאני אתן לולטפל בתקלה ואז נטפל בנושא השני . שמח וטוב לב הוא החל לעבוד הוא טען שהתקלה באיכות השידור נובעת מנושא של כבל ישן שהתקין המתקין מפרק 1 הוא החליף אותו בכבל שמצא אצלי בבית כי היה לו קשה לרדת לרכב להביא כבל חדש .
כמו כן הוא התקין מגבר ליד המחשב בשביל האינטרנט ואמר שהוא סיים ואז ביקשתי ממנו לבדוק האם הוא לוקח את הממירים כי מוקד השרות הזמין אותו גם לטובת הנושא הזה הוא אמר לי שהוא שניה יורד לאוטו וחוזר, איך שהלך כך הלך ולא רק זה הוא גם חתם בשמי על כך שאני שבע רצון מהטיפול בתקלה.
הרשו לי רבותי רק לציין שבו בעת שהטכנאי היה כן מיופת הכוח של בעל הדירה שלי היתה כאן על מנת לטפל בנושא הממירים, שעת עבודה שלה עולה כ 150 דולר. היא פנתה מזמנה על מנת לטפל בנושא אבל כמו שציינתי הסיפור הסתיים קצת אחרת .
פרק 3 "הטכנאי המחליף"
לאחר הביקור של הטכנאי הנמלטהגיע עוד טכנאי שפתר את תקלת הצפיה (בסך הכול חיבר את הממיר לתקע אחר בטלוויזיה) החליף את כול הציוד שהטכנאי הנמלט שם לי בדירה (מגבר, כבלים, מפצל, שנאי) ולקח איתו את שני הממירים של בעל הדירה שלי וניתק אותו מכם סופית .
חשבתי שבא לציון גואל אבל לא ממש לא
פרק 4 "הטכנאי הבכיר"
בגלל תקלות של ניתוקים באינטרנט שלא נפתרו על ידי הוספת המגבר ליד המחשב ותקלות ב VOD וניתוקים בטלפון, ביקשתי שיופיע טכנאי בכיר ואכן הוא הופיע עבד חיבר הכול אבל התקלות באינטרנט נישארו ה VOD עדיין מקרטע ולא פעם אני מקבל על הצג כתובית של סוף מידע במקום שם התוכנית
פרק 5 "הסופר טכנאי"
בגלל תקלות חוזרות ונשנות באינטרנט ביקשתי שיגיע טכנאי בכיר יותר ואכן הוא יכל להגיע אבל רק ביום שבו אני עובד (הם לא עובדים בימי שישי) לכן הוא הגיע ביום חמישי האחרון 18.10.07. בת הזוג שלי קבלה אותו. כאשר הוא ביקש לבדוק את נושא התשית התברר לו כי קופסת התקשורת נמצאת בשטח הפרטי של השכנים (שאותם אינני מכיר) הטכנאי דרש מבת הזוג שלי ללכת איתו לשכנים להשפיל את עצמה בפניהם ולבקש מהם שהוא יוכל לבוא ביום א ה 21.10 על מנת לבצע החלפת תשתית . הוא ציין כי יבוא בין 09:00 ל13:00 אבקש לציין כי הוא ציין זאת לא רק באוזני בת זוגתי אלא גם באוזני השכנה שלי (שאותה איני מכיר).
כמו כן הסופר טכנאי טען כי יכול להיות שבעיית הניתוקים היא בגלל חיבור פראטי של השכנים שאצלהם נמצאת קופסת התקשורת.
שמחים וטובי לב האמנו שהתקלה תפתר .
בשבת בערב רגע לפי המועד שאמור להגיע הטכנאי קבלתי הודעה שתואם טכנאי בין השעות 11:00 ל 13:00 .
פניתי למוקד השרות אך המוקד אינו עובד ואז דיברתי עם נציגה בתמיכה הטכנית במשך 45 דקות ודרשתי בפניה לשנות את שעות ההתקנה לשעות שהטכנאי התחייב עליהן היא אמרה כי אינה יכולה לעשות דבר, לאחר 45 דקות הגעתי לאלי המנהל, שהבטיח לי לדבר עם משה שהוא המנהל של כול הסופר טכנאים של הוט וביום ראשון בשמונה בבוקר הוא חוזר אליי
הפסקת פרסומות שוב
בשביל ההגעה של הסופר סופר טכנאי לקחתי אני ממקום עבודתי חצי יום חופש. שווי חצי יום חופש שני הוא 400 שח , יש לציין שאין בחברת הוט כול כוונה להחזיר לי את הכסף הזה כי אני הרי עובד אצלהם
חזרנו עברנו ליום א אלי אכן התקשר ביום ראשון ב 8 בבוקר בכדי לבשר לי שהטכנאי לא יוכל להגיע היום בגלל ארוע אבל שהופיע כרעם ביום בהיר במשפחתו של משה,שלהזכירכם המנהל של כול הסופר טכנאים .
לא שאני מאחל למישהו מוות במשפחה אבל קצת מוזר לי שזה שמחליף את משה לא יכול להכנס לנעליו בתוך שעה אלא צריך יום שלם רק בשביל לעקל את זה שהוא צריך לשוחח איתי ואז הוא יבדוק איך הוא יכול לתאם לי טכנאי שיגיע לטפל בתשתית.
כמובן שביקשתי בו ברגע לבטל את המנוי לאלתר ושיגיעו לאסוף את כול הציוד מהדירה שלי בהקדם כי אם הם לא יכולים לשספק לי שרות אחד מתוך השלושה שאני מבקש אני מבקש שיקחו הכול ויצאו לי מהדלת .
פרק 6 "מוקדי השרות של הוט"
מאותו רגע עברתי 8 שיחות 4 שעות של המתנות על הקו וכול זה עם מוקדי שרות של הוט כול נציג מוסר לי מידע אחר ואני עדיין ממתין לשיחה ממוקד קשרי הלקוחות שסופסופ יתאמו לי אסוף ציוד.
בסופו של דבר הגעתי לשקמה שהבינה לליבי וביקשה לתאם לי אסוף ציוד ל 4 לנובמבר אבל שוב אני לא מתכוון לבזבז את זמני היקר וביקשתי לתאם לי מועד איסוף ליום שישי הובטח לי שחזרו אליי .
כמעקב לבדיקה עם אכן חזרו אליי חזרה אליי סבטלנה וניראל ועלי ועידן וכולם נורא השתממו איך זה שמוקד קישרי לקוחות לא חוזר אליי .
לסיכום: עד כה איבדתי כסף רב בזמן שהשקעתי בזמני המתנה חצאי ימי חופש ותשלום על שרות שאני לא מקבל כמו שצריך.
אי לכך אנו פונה אליך מנכ"ל חברת הוט אני רק לקוח אחד לקוח אחד מסכם שמשלם כול חודש 310 שח לחודש, אני לקוח אחד שהצלחתם להטיש ולגרום לו לקחת שנתיים של שביעות רצון של שרות כאשר גרתי בחיפה ולפץ אותה לרסיסים דקים דקים מאד ולחוסר רצון להשאר לקוח שלכם כלל .
אשמח עם תחזור אליי על מנת להודיע לי באופן אישי על המועד שבו יאספו את הציוד מביתי וינתקו אותי סופית
תודה אבל לא תודה על השרות
שלכם נאמנה
אסף כהן
נ.ב
תוך כדי כתיבת המייל הזה התנתק האינטרנט פעמיים !!!!!!!!!!!!!!

עלבון וזלזול באינטילינציה שלי סוג הנזק :
ניתוק סופי או טיפול בתקלה עד יום שישי ה 26.10.07 + זיכוי מלא על כול השרותיים שאני משלם לכם למשך חודשיים פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה