פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים שלא כחוק ! נושא התלונה:
‏שבת ‏01 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
במהלך שנה חייבה חברת הוט את חשבון הכרטיס שלי שלא כחוק \כדין.
פניתי אל חברת הוט ועוד מספר גורמים רבים ולא קיבלתי עדיין פתרון לבעייתי.
אני מודה , שערות לבנות רבות צמחו על ראשי מאז התקרית עם הוט.
מיכל להלן הסיפור במלואו לגביי הוט תוכלי לקצרו או לנסחו כפי רואות עינייך :


בתאריך 19.5.04 הצטרפתי לחברת הוט בכתובתי הישנה , פרקנל 70 דירה 3, ת"א,
כשהוצע לי דיל אטקרטיבי לשנת הצטרפות – 99 ₪ לחודש.
במשך שנה הייתי מחובר לשירותי הוט בכבלים וכשהסתיימה השנה צלצלתי לברר אודות עלויות המשך השירות קיבלתי מחיר בלתי סביר וביקשתי להתנתק מחברת הכבלים הוט.

בתאריך 15.5.05 נותקתי משירותי הוט , נלקח ממני הציוד , וחדלתי לצפות בשרותי הטלוויזיה – מכיוון שלא יכלתי להרשות זאת לעצמי בסכומים שדרשו.

לאחר הניתוק זכור לי כי על מ"ס חודשים אחרונים לא הספקתי לשלם – והייתה בכוונתי לשלם עבורם.

בחודש 06.07 ,כעבור שנה!, חזרתי הביתה מאוחר לאחר עבודה וראיתי על דלתי מכתב מנציג הוט האומר כי דירתי מחוברת לא חוקי לכבלים ,דאגתי מיידית ליצור קשר עם הנציג ולדרוש הסבר לדבר ,שכן אין בדירתי כבלים מאד הניתוק ופרט לערוץ 2 דרך אנטנה וסרטיי dvd איני צופה בדבר ואין אמת בדבר, לא שהיה לי זמן לטלוויזיה... הוספתי ואמרתי לנציג כי שכניי הבניין לא פעם שיחקו עם כל החוטים למטה ואיני מודע למעשיהם של השכנים לדירותיהם, ושאת השמצותיו אבקשו לאשר לאלתר כשיגיע לדירתי.
העלתי בפני הנציג את בעיית חוב ישן שקיים בחברת הוט ושאכן אני מודע לבעיית החוב שברצוני להסדיר. הנציג קבע עימי פגישה אישית בדרכי לעבודה שכן זמני היה מצומצם ועבודתי ופרנסתי חשובים לי מאד.
תמיד פתחתי לנכון לומר לנציג שאין בעיה מבחינתי שיכנס לדירה ויבדוק כי אין בה כבלים ולא ייתכן שהדירה מחוברת לכבלים.
לאחר פגישה עם הנציג , דניאל - קיבל את כסף החוב שהיה לי בהוט והחוב הישן לחברת הכבלים הוסדר.
דניאל הבין כי אכן אין ברשותי כבלים לדבריי והחל להציע לי להתחבר לשירותי הכבלים של הוט מחדש תמורת מחיר מבצע – הקשבתי להצעה והסכמתי להצטרף שנית , נתתי את פרטי כרטיס האשראי שלי והבנתי מהנציג שהחיובים יבוצעו אך ורק לאחר התקנה של נציג הוט.

להתקנה שנקבעה הנציג לא הגיע , ולהתקנה השנייה הנציג איחר ולא יכולתי להמתין לו שכן עבודתי הייתה חשובה יותר. הליקויים בשירות הוט הביאו אותי לביטול ההתקנה טלפונית – היה זה בסוף חודש יולי 2007 עם פרוץ המלחמה , דאגתי לבטל את ההתקנה סופית וטלפונית ביקשתי אף לבטל את כל עניין ההצטרפות מחדש לחברת הוט – הפקידה ממנה ביקשתי לבטל אישרה את העניין וטענה כי לא יהיו בעיות בנושא .

בכתובתי הישנה , ידידיה פרנקל 70 דירה 3 תמיד היו בעיות דיוור והרבה מאד דואר לא הגיע לידיי, וברוב המקרים אף חזר לנמען.

כשהחלפתי את כתובתי ליהודה הלוי 75 והחל להגיע הדואר שמחתי סוף סוף לראות מכתבים ובינהם את חיוביי האשראי – כך אוכל לראות מהם חיוביי ולמה עליי להתכונן ולבדוק.
לתדהמתי ראיתי כי הוט מחייבים את כרטיס האשראי שלי. הייתי קפוא – המום.לא האמנתי למה שעיניי רואות . הייתי בטוח שהחברה הבינה כי איני מעוניין בהתקנה ושאין מקום לחייב את הכרטיס .

צלצלתי לחברת הוט ודרשתי הסברים לאלתר. הנציגים ענו לרוב לאחר המתנות ארוכות מאד .
התשובה שנתן לי ברוך,אחד מראשי הצוותים ,הייתה לסיכומו של עניין כי :
אותו נציג , דניאל, קבע כי הדירה מחוברת באופן בלתי חוקי לכבלים ויש לחייב את הכרטיס – עוד טען הנציג כי מצויין במחשבו שהנציג דניאל חיבר אותי אישית לכבלים – הבל הבלים !!!
עוד המשיך לטעון ברוך כי רק עם ניתוק הדירה בפרנקל יופסקו החיובים –
הסברתי שהרי הדירה כלל אינה מחוברת ולא בוצעה שום התקנה ?!?!

את ברוך כלום לא עניין בנושא הוא המשיך בשלו שכן יידע כי החברה תעשה הכל כדי למצוא בלקוח אשם מלזכות אותו על כל החיובים וכמובן על טעות המלווה בעגמת נפש כזו.

ביקשתי מאותו האחראי , ברוך , שייגש לדירה ויבדוק את עניין החיבורים , כדי להוכיח שאכן היו חיבורים אך מבחינתו זה לא אכפת הוא הסתמך על דבריו של הנציג לשעבר , דניאל, אשר דאג לקבל ככל הנראה את אחוזיי המכירה מעוד לקוח שצירף מחדש...

מציאות כואבת...

כששאל אותי ברוך איך במשך שנה לא הבחנתי בחיובים – ובכן איני אשם שבעיות הדיוור בדירתי הישנה היו כה בעייתיים והצעתי לברוך כי אשמח לגשת עימו לסניף הבנק שיעידו בפניו כי היו בעיות רבות של דיוור עם הכתובת הישנה, ומלא מכתבים ביניהם פירוט חיובי האשראי לא הגיעו לדירתי.

ברוך ציין כי לא אקבל החזר על חיובים המסתכמים ב2400 ש"ח
חיובים שחויבו ללא קבלת השירות מחברת הכבלים הוט – על אף שדאגתי להסביר לנציגיהם שיכלו לברר את עניין ההשמצות לחיבורים בלתי חוקיים לטענתם , ושלא טרחו ליידע אותי במכתב או צלצול אודות החיובים כשידעתי שביטלתי את ההתקנה שמעולם לא בוצעה.
מתכניתו של אמנון לוי הבנתי שזו הייתה שיטתיות חרפתית של חברת הוט.

אנא מכם אני פונה אליכם על מנת שתעזרו לי להאבק נגד החבר'ה ולהחזיר את הכספים להם אני נזקק, מודה לכם .
אני לרשותכם לכל פירוט התהליך הכתוב.

אסף אוקראט.
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה