פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות מיס נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש דצמבר יצרתי קשר עם שרות לקוחות יס בבקשה להתנתק מהשרות בשל שרות לקווי בו סבלנו למעלה משנה מהתנתקויות שידור חוזרות ונשנות. הועברתי לנציגת שרות לקוחות שניסתה לשנות את דעתי אך עמדתי נחרצות להתנתק מהם. לאחר יומיים יצרו עימי קשר שוב בניסיון להתנתק אך עמדתי שוב על דעתי שישלחו טכנאי לאיסוף הממירים ולהתנתקות מיידית. לאחר מס' ימים יצרתי קשר לבדיקת סטטוס בקשתי והובהר לי כי נותקתי החל מתאריך 8.12.10 וזיכוי לכך אראה עם הגעת נציג השרות לאיסוף הממירים. במהלך השיחה נקבע על איסוף הממירים בתאריך 23.12.10 בין השעות 1000 ל1200. לצורך כך, נאלצתי לקחת יום חופש ממקום עבודתי ביום זה בשל טווח השעות הנ"ל. לצערי, לצערי, בתאריך 23.12 יצרתי קשר בשעה 1230 לשאול לפשר אי הגעת הטכנאי בשעות שנקבעו, אך נאמר לי כי השעות שנקבעו הנן בין 1200 ל1400 (בניגוד למה שנקבע מראש...) והטכנאי אמור להגיע בכל רגע. בשעה 1418 יצרתי קשר שוב עם יס לפשר אי הגעת הטכנאי ולתדהמתי טענו כי הנציג היה בבית בשעה 1330 ולא היה אף אחד בבית!!!! הבהרתי לנציג השרות כי מדובר בשקר וכזב היות ואני הייתי למן הבוקר בבית ובשעה שציין הטכנאי אף אשתי היתה עימי בבית בארוחת צהריים. נציג השרות אמר שיבדוק זאת ויזרז את הגעת הטכנאי. לצערי, בשעה 1711 יצרתי קשר שוב עם יס והלנתי על שרותם ואי מתן הטיפול הנאות תוך הסבר משמעות "בזבוז" היום בהיבט הכספי שבו נאלצתי לקחת יום חופש מהעבודה= 900 ש"ח ובנוסף, אי עמידתם בהתחייבותם הנדרשת. לצערי, הודיעו לי במהלך השיחה כי לא יגיע נציג היום 23.12 לאיסוף וקבעו לי מועד נוסף בתאריך 13.1.11 בין השעות 1700 ל1900. כלל השיחות שבוצעו בנושא קיימות ברשותי ומוקלטות.
עוגמת נפש, עלבון, סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
מר מינחה הנכבד שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 12.1.11, בהמשך לפנייתה של מר רפי מיכאלי בנושא פיצוי בגין אי הגעת טכנאי לאיסוף ציוד, ברצוני להשיב ולהתייחס לפנייה.

מבדיקה ברשומות המנוי, לאור בקשתו של מר מיכאלי לסיום ההתקשרות תואם מועד לאיסוף ציוד הקצה מביתו ליום ה-23.12.10 בין השעות 12:00 ל-14:00. במועד זה הגיע נציגנו הטכני לכתובת המנוי בשעה 13:20 לערך ולא איתר את הלקוח או מי מבני ביתו.

כאשר טכנאי לא מאתר לקוח בביתו הוא מדווח לאחראים עליו ונציגינו מנסים לאתר את הלקוח טלפונית ומנחים טכנאי להמתין בכתובת. נציגינו ניסו לאתר את הלקוח טלפונית ללא הצלחה, נציגנו המתין כ-10 דקות בכתובת והיה חייב לעזוב.

מבדיקה מקיפה שערכנו נציגנו היה בוודאות בכתובת בטווח חלון הזמן.

לאור האמור לעיל, איננו מוצאים לנכון כי הלקוח זכאי לפיצוי בגין אי הגעת טכנאי במועד שלעיל .

בכל מקרה חשוב גם להדגיש כי בהתאם לסעיף 18א(ד)(1) לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981, מציין החוק כאמור, "(ב) השר, באישור ועדת הכלכלה של הכנסת, רשאי לקבוע הוראות בעניינים המפורטים בסעיף קטן (א)(2) עד (4), לעניין חוזה למתן שירות לתיקון ליקויים ופגמים והחלפת טובין גם שלא לאחר מכירה, לרבות תיקון והחלפה כאמור בתקופת אחריות ארוכה יותר מהתקופה שנקבעה לפי סעיף קטן (א), ולעניין חוזה למתן שירות שבו השירות מותנה בתקינות טובין הנמצאים אצל הצרכן.."

לאור האמור לא נמצא כי בחוק מוזכר עניין ביצוע שרות לאיסוף ציוד מבית לקוח, החוק מתייחס לפיצוי עקב איחור או אי הגעת טכנאי למתן שרות טכני בלבד .

השרות לאיסוף הציוד מבית הלקוח והשלמת תהליך לסיום ההתקשרות עם yes בוצע ביום ה-13.1.11.


בברכה,

חברת yes
תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה