פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניתי גלקסי 3 מאורנג' לפני שנה ופתאום שבת לו המוח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏08 ‏נובמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ששת הימים מול קניון איילון כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי את המכשיר ב-4000 ש"ח, מחיר כפול מבחנות, ע"מ לקבל את מלוא השירות מאורנג'. לאחר שנה וחודש פתאום הלך לו המוח בלי סיבה (לטענתם), אני רושמת לטענתם כי היום דיברתי עם פלאפון לראות מה הם מציעים והנציגה אמרה לי שזה נשמע לה הזוי בתכלית ושהם בטח לא רוצים לתקן וסתם דורשים ממני עוד כסף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הנציגה הזו הציעה לי ללכת עם המכשיר ולקבל חוות דעת במקום אחר כמה יעלה לי לתקן ומה באמת קרה למכשיר!!
(היה לי אחראיות יצרן לשנה ועבר חודש בלחץ!!!! חשוב לי לציין שאבא שלי קנה רכב שיש אחראיות ל-3 שנים על המנוע,לאחר 4 שנים הלך המנוע שזה עלות של 30,000 אלף שקל ולא רק 4000 שקלים והחליפו לו מנוע חדש! לא תקין ולא נעליים!!!!!!!!!!!!!)ואורנג' מסרבים להחליף לי את המכשיר!!
התקשרה אליי נציגה בשם נופר מהשירות תיקונים והציעה לי לקבל מכשיר מחודש (במצב מעולה למשל אם מישהו לאחר כמה חודשים משדרג או משה כזה. בעצם מכשיר שלא הייתה בו שום תקלה כלל וכלל!!)
לאחר מכן דיברתי עם נציג בשם מאור כי אני חיפשתי לא לשלם בכלל משום שכבר שמתי 150 שקל על בדיקה מיותר לציין לא הניבה בכלל תוצאות!!
אמרתי למאור מה שהציעו לי אז מאור אמר וואווו איזה מחיר טוב הציעו לך ככל הנראה שהתחשבו בוותק שלך כי בדרך כלל זה עולה 1200.
למוחורת אני מדברת עם נציגת שירות של מרכז התיקונים. אמרתי נו טוב אולי נילך על זה כי זה בכל זאת רק 305.
נציגה בשם ליאת דיברה איתי ואמרה לי לא! העלות היא 1305 והאשימה אותי בזה שלא שמעתי טוב. ככה במילים האלה!!!!
היא גם נתנה לי באיזה שהוא שלב את נופר שאמרה לי במצח נחושה שלא! היא לא אמרה לי מעולם כזה דבר, בנוסף היא אמרה שבכלל לא מופיע לה המספר שלי אלא המספר בכלל של אחי (יש לי 2 קווים באורנג' אחד בשימושו שלח אחי).
אז אמרתי לה בסדר כי אם זה המספר של אחי אז לא עברה לי שנה בכלל והם חייבים לי את האיראיות יצרן. פתאום הם החילו לגמגם.
גם כשאמרתי בהתחלה שקניתי את זה מהם הם התחילו אנחנו לא מוצאים זה לא נכון. בכלל זה כבר סחבת של יותר משבוע!!!!!!!!!!!!!
לכי לפה לכי לשם לכי לסניף ההוא. מתישים אותך מוציאים לך את המיץ זה פשוט קטסטרופה!!!!!!!!
בכל מקרה בשלב הזה דרשתי לקבל את ההקלטה של השיחה איתה.
לא רצו לתת לי הקלטה אמרה אין דבר כזה פה ואין דבר כזה שם. אחרי שצעקנו והשאירו אותנו על הקו כמעט שעה הואילו בטובם לאמר לי שישלחו את ההקלטה לסניף הקרוב אליי שכרגע זה בתוך קניון איילון.
התקשרה אליי סנדי מהתיקנים ב-*4007 אמרה לי שבמיוחד היא דיברה עם אבא שלי והיא מתאמת איתי להיכן לשלוח. לפי מה שהיא אמרה זה היה אמור להיות לפני יומייים אצלי בקניון איילון!!
היום לאחר העבודה ניגשתי לסניף מיותר לציין שלציג שעמד מולי לא היה שום מושג מה אני רוצה ממנו וששום הקלטה לא הגיעה לשם ולא יכולה להגיע לשם ושהוא לא יכול לעזור לי והוא לא מבין למה סנדי אמרה שזה יגיע לשם בכלל!!
אבל ביקשתי באותו מעמד שישלחו לי את הטלפון בחזרה וזה כן הגיע.
הוא הסתכל במחשב אמר שהוא רואה את השתלשלות העיניינים והוא רואה שסנדי רשמה שזה בהמשך טיפול ומשם מה היא "שכחה" לציין את מה שנאמר לי בטלפון שהיא שולחת את ההקלטה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אותו נציג אומר לי לא את צריכה לגשת לנקודת שירות או ברמת החייל או שבפתח תקווה. בקיצור רוצים לשגע אותי עד שלא יהיה לי כבר כוח ולי נמאס מהשקרים שלהם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אל תלכו להיות באורנג' שמעו לי אני שנים שם ואני מתחרטת שלא עזבתי ממזמן כבר!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני חושבת שכולנו א לפחות כל אלה שגרים במרכז צריכים להתאחד וייחד להרים אותם כי נמאס כבר מהשירות הזה מהשקרים האלה ומהייחס הזה ולהראות להם מה אנחנו שווים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בזבוז זמן, כספי סוג הנזק :
קבלת טלפון חדש מהניילונים תוך שיפור שירות באופן מיידי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מירי אברהם - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 13.11.13 שוחחה גב' ארמוני עם מנהלת במוקד השירות הלקוחות בחברתנו והוסברו לה פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה