תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
חיוב מופרז בחול למרות שרכשתי חבילה
16/12/2013 14:02 131 
הסדרת חוב..
13/12/2013 11:44 132 
דרישה לתשלום לא מוצדקת
03/12/2013 21:09 133 
ניסיון גניבה מלקוח
20/11/2013 10:13 134 
חיוב בגין שיחות בחו"ל
17/11/2013 11:39 135 
קניתי גלקסי 3 מאורנג' לפני שנה ופתאום שבת לו המוח
12/11/2013 19:12 136 
טענה לא הגיונית וגם שיקרית
07/11/2013 12:44 137 
אי החלפת מוצר חדש שנרכש מאורנג'
06/11/2013 14:26 138 
אי הסכמה לטפל במכשיר שנקנה מאוראנג ומוכן לעבוד רק עם סים של אוראנג
06/11/2013 13:54 139 
שירות לקוי ולא מקצועי
29/10/2013 21:19 140 
כבר חודשיים לוקחים ממני כ 100 ש"ח יותר ולא חוזרים לטפל טלפונית
29/10/2013 16:44 141 
אי עמידה במועד אספקה של מכשיר
24/10/2013 15:51 142 
אי קבלת מענה
13/10/2013 18:29 143 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 14 13 12  11  10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 ]
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה