פרטי התלונה

תלונות הופ הורים

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מהצעת מחיר ללקוח חדש ויחס לא הולם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשבוע שעבר ביררתי מחיר במוקד המכירות של חברת הוט לגבי הצטרפות לתשתית האינטרנט בצהירות 1.5 מגה. הנציגה (עדי בן דיין) היתה נחמדה והציעה לי מחיר של 45 ש"ח בחודש למשך שנה עם התחייבות שלנה+ עלות התקנה חד פעמית בסך 49 ש"ח (כל המחירים כוללים מע"מ). לאחר דין ודברים ביקשתי להוריד את עלות ההתקנה, ולאחר אישור אחראי אכן התבשרתי כי לא אשלם בעבור ההתקנה (49 ש"ח).
מכיוון שהייתי עסוק באותו רגע, ביקשתי מעדי שתחזור אלי כעבור מספר דקות ע"מ שנסגור את פרטי התשלום ומועד ההתקנה.
עדי לא חזרה אלי, וכאשר פניתי למוקד המכירות ע"מ לצטרף, לא היו מוכנים לתת לי את המחיר שהוצע לי וכי עלי לדבר עם עדי בלבד!
לאחר מספר נסיונות לתפוס את עדי, יצא שדיברנו בשנית. לצערי, כאשר רציתי לתאם התקנה, עדי התנערה מהצעת המחיר וטענה בפני כי "לא יוכל להיות שהצעתי לך מחיר כזה". טענתי בפניה כי זה מה שהוצע לי וכי היא מוזמנת לבדוק את הקלטת השיחה עימי בפעם הראשונה ושתחזור אלי עם ממצאים.
מיותר לציין כי עדי לא חזרה אלי...
לאחר פניות חוזרות ונשנות, ולאחר בקשות רבות לדבר עם מנהלה של עדי, הובטח לי משירות לקוחות של החברה (נציגות בשם מזי אניה וסיגלית) כי יחזור אלי מנהלה של עדי (מנהל הצוות- גלעד), תוך הבטחה ליום מסויים.
גם כאן התאכזבתי, מכיוון שמנהלה של עדי לא טרח להרים אלי טלפון אחד וזאת על אף פניות חוזרות ונישנות מצד שירות הלקוחות (אני מקווה...) כי עליו לחזור אלי.
תוך כדי זמן זה, פניתי לאנשי מכירות אחרים ע"מ שיוכלו לחברני לאינטרנט במחיר שהובטח לי ע"י עדי. בפעם אחת אכן הוצע לי המחיר ההתחלתי של 45 ש"ח ע"י נציגה בשם חן מצצות השיחות היוצאות, אך לצערה לא יכלה לתת לי את ההתקנה ללא תשלום וכי עלי לפנות לעדי ע"מ לקבל את ההטבה...
לאחר כמה ימים, עדי מהמכירות ומזי משירות הלקוחות חזרו אלי בשיחת ועיה והציעו לי בתור מחווה את עלות ההתקנה חינם (מה שניתן לי מלכתחילה) אך לעומת זאת את עלות התשתית במחיר של 55 ש"ח...לאחר שיחה ממושכת עם עדי, הוסבר לה כי קיבלתי הצעה במוקד השיחות היוצאות של 45ש"ח וכי אשמח אם אקבל ממנה את עלות ההתקנה ללא תשלום וזאת ע"מ לסיים את הסאגה המגוחכת! עדי נענתה להצעתי ואמרה שתברר עם חן ממוקד השיחות היוצאות את העניין ובמידה וזה מה שהוצע לי, אקבל את המחיר המובטח+ התקנה חינם. כמו כן טענה שתחזור אלי למחרת עם תשובה בעניין.
למיור לציין כי לא קיבלתי אף שיחת טלפון מעדי....
חשוב לציין: השיחה עם נציגת המכירות חן מוקלטת ושמורה אצלי בנייד!!! אשמח להשמיעה למי מגורמי החברה ע"מ שיראו כי איני ממציא/משקר בעניין זה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבל את המחיר המוצע (45 ש"ח לחודש) והתקנה חינם פתרון נדרש :

הופ הורים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה