פרטי התלונה

תלונות הופ

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
טורג'מן מיכאל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחדש הגיע טכנאי חברת יס לביתינו לתיקון תקלה ב-2 ממירים, ולהצעתו התעניינו בממיר מקס, הטכנאי הסביר לנו שהעלות היא 25 ש"ח ואם כבר משלמים על ממיר נוסף אזי התוספת היא סה"כ 10 ש"ח לשאילתינו מה הם התנאים? תקופת התחייבות? תשלומים נוספים?
הבחור הנכבד אמר שאין תקופת התחייבות ואין אף תשלום נוסף!!!
הסכמנו אני ואשתי ששמענו יחד את ההצעה, הבחור הוציא את החוזה ולשאילתינו אם יש משהו מעבר שצריך לקרוא אמר שלא!!!
אשתי ללא עיון בחוזה חתמה ובזה הסתיים הביקור..
אלא שהממיר לא מתפקד ולתלונתינו הבנו שיש להוציא מהשקע ולהחזיר לאחר מס' שניות (הממיר מתאפס) ואז אפשר שוב לנסות ולהקליט זה מה שקרה בכל פעם שהתאכזבנו וזה קרה מס' פעמים, אך בכך לא נסתיימה הפרשה, בחשבון שהגיע קבלנו ברכות על הצטרפותינו ליס מקס ו..שהחוזה הוא ל-3 שנים!!! עלות ההתקנה היא 100/200 ש"ח תלוי אם זה במקום ממיר משולם נוסף!!!
ושאם נשבור את החוזה עלינו לשלם קנס בסך 67 ש"ח עבור כל חודש ישמוש עד לסך 600 ש"ח!!!
כל זה כתוב בדף אחד שלוקח דקה בערך לקרוא ולהבין בניגוד לחוזה המפורט שמרוח על דף נכבד בכתב קטן ושלוקח לפחות פי 15 לקרוא להפנים ולהחליט ומי מאיתנו באמת עובר על כל החוזים האלו לאחר שהסבירו (או שלא)לנו את תוכנו???
ואז התחילו הטלפונים והטרטורים מפקידה לממונים ואילינו ושוב ושוב שבסופו של הליך אנו נאלצים לשלם 100 ש"ח התקנה למרות שהגיע טכנאי לתיקון תקלה+67 ש"ח על שימוש של חודש ראשון. כשאחת התשובות היתה ביררנו עם הטכנאי והוא בטוח אמר לכם את הפרטים האלו!!!(מזל שהיינו שם)
לנו יש חוזה שיסתיים בקרוב ברוך השם ל-3 שנים שבמהלכן ניסינו לקבל כל מיני הטבות ושיפורים שהרבה מחבירינו מקבלים עם תשלום נמוך בהרבה אבל בכל הזדמנות שאנו מנסים מסבירים לנו שיש לנו חוזה ל-3 שנים ואי אפשר לשנות!!!
כך שהשאילה הראשונה שלי ושל אשתי לאותו בחור היתה האם יש התחייבות לתקופה מסויימת ונאמר לנו שלא!!!
מעיון נרחבבחוזה המפורט אכן מופיע סעיף ההתחייבות שמבחינתי הוא הכי משמעותי!
מסקנתי האישית היא לא להאמין לאף טכנאי/איש שירות/איש מכירות של כל מיני שירותים אלא למה שכתוב בלבד וגם אם צריך לבזבז את זמנינו וזמנם ראוי לעשות כך ולא לסמוך על אף פרט בע"פ!!!
מסקנה שניה - אל תתחייבו לעולם לתקופות ארוכות לחברות מונופוליסטיות מסוג זה הם יעשקו אותך האיש הקטן ובסוף תשלם תאכל את הלב ותרגיש מטומטם.
מסקנה שלישית-עדיף לתקן את הנזק בעלות ראשונית ולא לשלם להם לאורך זמן על הטעיות מכוונות שאין לי מילה אחרת לבטא את מה שאני הבנתי ממה שעשו לנו בחברת יס!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

הופ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה