פרטי התלונה

תלונות הופ

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ארון אמבטיה נושא התלונה:
אביטל פרח שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
אזור התעשיה אשדוד כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כשתי ארון אמבטיה בפרפקט ליין המרכיב הגיע להרכיב וביקשתי ממנו שיציד את הארון לקיר הוא עשה כדברי ולא טרח לאמר לי שתהיה בעיה כאשר יורכב הברז וכך קרה כאשר הברז הורכב המגירה לא נסגרה. פניתי לשירות לקוחות ונעניתי שזו בעיה שלי, ואם אני רוצה שהמרכיב יבוא בשביל לסדר אני אצטרך לשלם שוב. לא עזרו כל הסבריי שאני לא בעלת מקצוע והמרכיב היה צריך להגיד לי שתהיה בעיה. בקיצור אני למקום זה לעולם לא אתקרב ואני מציעה לכל מי שמחפש אביזרי אמבטיה שלא יקנה במקום זה.

הופ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה