פרטי התלונה

תלונות ערוץ 9

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות בתשלום ללא ידיעת הלקוח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מיטב 6, תל אביב 67898 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני עו"ס בדיור מוגן לעצמאים. אחד מהדיירים, מר פוגל, בן 94, וטרן מלחמה, בן אדם צלול ומכובד מאוד. הוא משתמש במטהר מים של חברת "עדן טל" במשך כ-5 שנים. פעם בחצי שנה בא טכנאי מהחברה, עושה טיפול ודייר חותם על הטופס. טופס בעברית. מר פוגל דובר רוסית. במרץ של השנה שוב הגיע טכנאי וללא ידיעת הלקוח התקן מכשיר נוסף, שעל המכשיר חברה לקחה 450 ש"ח מהוראת קבע של מר פוגל.
למרות פניות רבות לעדן טל, שלקוח לא ביקש את המכשיר, לא זקוק לו ולא ידע שמתקינים אותו ומבקש להחזיר את הכסף, קיבלנו תשובה שלילית. אני מבקשת עזרתכם. מר פוגל מתקיים רק מקצבת זיקנה עם השלמת הכנסה ובשבילו הסכום הזה הוא משמעותי. אבל יותר חשוב יחס מבזה של הפקידים והתשובות שלהם "זה לא יכול להיות" "כסף כבר שולם, מה הוא רוצה" וכו'
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחזיר כסף ללקוח פתרון נדרש :

ערוץ 9 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה