פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר יכולת להתקשר לחברה נושא התלונה:
דרורי יניב שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי רק טלפון של HOT בבית, אשר ממנו לא ניתן להתקשר למספרים שמתחילים ב- 1-800 או למספרים המתחילים ב *.
לצערי אלו הם המספרים היחידים שרשומים באתר ואינני מצליח להתקשר לחברה.
אינני מבין מדוע חברה כל כך גדולה אינה מספקת מספר שניתן להשיגה גם מטלפון קווי של HOT?
אני מבזבז המון זמן על פעולה פשוטה כמו התקשרות עם החברה, למה??
פרסום טלפון נגיש מטלפון הוט, וכן פרסום מספר פקס למ פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
חברת yes עושה כל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה את השרות הטוב והאיכותי ביותר. תגובה:
כידוע, נציגי שרות הלקוחות בחברתנו זמינים בכל עת למתן שירות בטלפון 1-800-20-8000 או בטלפון 2080*.




חשוב לציין כי קו הטלפון של מוקד השרות בחברתנו הינו קו המאפשר שיחת חינם ללקוחותינו, כנהוג בחברות גדולות הנותנות קו שיחות חינם למוקד שרות .



בהתאם לכך מניעת האפשרות להשתמש בקו שירותנו באמצעות חלק ממספרי הטלפון של חברת "הוט" היא באחריות החברה המספקת את השרות ומן הראוי שכל טענה בנושא תופנה אליה.



בנוסף אציין כי חברתנו מעמידה לרשותו של מר דרורי בנוסף, מענה שירותי וזמין באתר האינטרנט שלנו, בכתובת: www.yes.co.il



אנו מקווים כי בעתיד יווכח מר דרורי בשירות הטוב והאיכותי אותו מעניקה חברת yes ללקוחותיה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה