פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחייבות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏יוני ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
אני אובדת עצות. לפני שנה בדיוק עברתי מ-יס להוט אנלוגי. הייתי שם בדיוק 5 ימים, באו מ-יס לקחת את הממיר, פיתו אותי , התפתתי והנציג שלהם הבטיח שהם מסדרים את הכל, הניתוק מהוט כולל תשלום ההתחייבות וכו'. לפני כמה חודשים אני מקבלת מכתב מעו"ד שמייצג את הוט, כי אני חייבת 366 ש"ח בגין התחייבות, שבינתיים צברה ריבית. העברתי ל-יס את מכתב העו"ד ו-יס טוענת כי הם לא מכירים בעו"ד והם צריכים חשבונית פרוט של הוט. הוט מסרבת כי הם טוענים שהנושא עבר לעו"ד, העו"ד הסבלני התקשר אלי שלשום כי הוא מבין שאין לי כסף, אולם אין לו שום עסק עם יס, כלומר יס לא מכירים בעו"ד והעו"ד לא מכיר ב-יס, ואני באמצע. אני לא יודעת מה לעשות? אני חיה על הבטחת הכנסה ואין לי אפשרות לשלם לעו"ד, מאידך יס מעקבת את התשלום כי הם רוצים וכו'......
את תשלום הצפיה בסך 5 ימים אני שילמתי להוט, כל מה שנשאר זה תשלום בגין ההתחייבות שצבר ריבית וכל הצדדים מאיימים עלי ורוצים שאשלם.
איך אני יוצאת מהפלונטר הזה?
בבקשה עזרתכם
תודה
פנינה
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
להלן תגובת החברה החברה פועלת באופן מתמיד למען שיפור השירות ואיכותו, על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה. תגובה:
בהתאם לרשומות מנויה של גב' שכטר בנושא חשבוניות חיוב קנס הכבלים כפי שציינה בפנייתה, הובהר לגב' שכטר ע"י נציגנו כי האחריות להמצאת חשבונית החיוב, לאחר העברת הודעת ההפסקה מוטלת באופן מוחלט על חברת הכבלים.



חשוב לציין כי ההגיון שמאחורי הוראה זו הנו פשוט וטמון בעובדה שלחברה אין כל דרך לדעת את חיובי חברת הכבלים ואו בבדיקת חיובי החייבויותיה אליהם ועליה לזכותה כנגד חשבוניות מס קבלה בלבד המפרטות את החיוב האמור.



על כן כל עוד עומדת החברה בהתחייבותה כלפי הלקוחה לזכותה בגין החיוב האמור, הרי שלפיכך, כל האחריות לגבי מתן חשבונית החיוב רובץ לפתחה של חברת הכבלים וכל טענה בנושא, דינה שתופנה לחברת הכבלים.



מבלי לגרוע מהאמור לעיל החברה מצרה כמובן על כל עוגמת נפש שנגרמה לגב' שכטר, ותמשיך לעשות מאמצים לספק לה את השירות הטוב ביותר.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה