פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נסיונות ניתוק מחברת יס נושא התלונה:
כהן עומר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני יותר מחדשיים התקשרתי וביקשתי להתנתק מ-יס לאחר מעט יותר משנה שאני מנוי.
בשיחה הראשונה, בתחילת חודש אפריל, הוצגה בפני הצעה חדשה למנוי. הודעתי לנציג שאתיעץ עם שותפתי ואחזיר תשובה. לאחר יומיים חזרתי לנציגי השרות עם בקשה מפורשת לניתוק. תאריך בקשה זו: 5.4.06 . נמסר לי כי ייצרו איתי קשר תוך 48 שעות לאיסוף הציוד וניתוק סופי. לאחר כיומיים יצר איתי קשר שוב נציג שרות עם הצעה "חדשה" למנוי (אותה הצעה..). הודעתי לו שאיני מעוניין ואני רוצה להתנתק. תהליך זה חזר על עצמו פעם או פעמיים נוספות. לא בוצע שום ניתוק בפועל, כמחויב עפ"י חוק, ולא נוצר קשר לתאום ניתוק.
ב-25 לאפריל נסעתי לחו"ל בעניני עבודה. עקב אי יצירת הקשר מצד יס עד מועד נסיעתי התקשרתי אני אליהם ע"מ לוודא כי תאריך בקשת הניתוק לעיל מצוין אצלם. התשובה היתה כי אכן 5.4 הוא התאריך. כאמור לא בוצע שום קשר בנושא ניתוק בפועל עד מועד נסיעתי.
ימים מספר לאחר חזרתי לארץ, באמצע מאי, דווח לי ע"י שותפתי לדירה כי נוצר קשר איתה ע"י נציג - שוב ע"מ להציעה הצעות שונות לחידוש המנוי (לא ע"מ לנתק). בו"ז גילינו שבחיובי כרטיס האשראי שלי קיים חיוב עבור חודשים אפריל ומאי במלואם!!
בעקבות זאת יצרתי שוב קשר עם נציגי יס. גיליתי שנציג השרות שדיבר עם שותפתי לדירה (אשר אין לה שום סמכות בנושא המנוי!) ביטל את הניתוק על סמך שיחתו איתה!. לאחר העברתי לנציג בכיר מיד נותקו הערוצים (דבר אשר רק באותו רגע הסתבר לי שבאופן חוקי היה אמור להתבצע בתחילת חודש אפריל - הבקשה הרשמית). בנוסף תאמה איתי הנציגה איסוף והודיעה לי שיצרו איתי קשר בנושא זיכוי החודשים המחויבים (באופן לא חוקי!). מיותר לציין ששום קשר לא נוצר עד היום - 16.6.06. אולם איסוף הציוד בוצע - כמובן...
אני פונה דרככם מפני שנסיונות פניה נוספים שניסיתי נכשלו אף הם ועל מנת להודיעה ליס כי פנייתי הבאה תהיה דרך ערוצי החוק של מדינתנו.
לסיכום: חוצפה וגניבה פשוטו כמשמעו שאינה ראויה לרמות השרות החדשות המוצגות במדינתנו.
בתודה, עומר
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 17.6.06, בהמשך לפנייתו של מר עומר כהן בנושא בקשתו לסיום ההתקשרות מול חברתנו, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו. תגובה:
כבר בפתח הדברים, אציין כי חברת yes מצרה על החלטתו של מר כהן להתנתק משידוריה וזאת מטעמים השמורים עמו.



חברת yes פועלת באופן מתמיד למען שיפור השירות ואיכותו על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה. אבקש להביע את התנצלותי על אי הנוחות באם נגרמה למר כהן במהלך שיחותייו עם נציגנו ועל העיכוב בטיפול בפנייתו.



תוכן פנייתו הועבר לידיעת המנהלים האחראים על מקבץ התחומים העולים ממנה.



מבדיקה ברשומות המנוי עולה כי ביום ה- 4.4.06 התקבלה במשרדנו בקשתו של מר כהן הראשונה, המפורשת לסיום ההתקשרות מול חברת yes .

על פי נוהלי החברה עם קבלת בקשה לסיום ההתקשרות עלינו להפסיק את שירותי הצפייה והחיוב בגינם בטווח של 48 שעות ממועד הבקשה ולתאם מועד לאיסוף ציוד הקצה מבית הלקוח.



אי לכך שירותי הצפייה למינויו היו אמורים להיפסק ביום ה- 6.4.06 וכן גם החיוב בגינם.

בפועל הוסרו שירותי הצפייה ביום ה- 18.5.06 ובמועד זה הופסק החיוב בגינם.



לאור האמור לעיל חשבונו של מר כהן יזוכה בעלות צפייה בגין התקופה החל מיום ה 6.4.06 ועד ליום ה- 18.5.06 בסך 372.64 ש"ח.



סכום זה יוחזר לחשבונו של מר כהן באמצעות אמצעי התשלום שהיה מעודכן במנוי ( ביטול עסקה לחברת האשראי)



אני מודה למר כהן על פנייתו ומקווה כי בעתיד יבחר לשוב ולהימנות עם קהל לקוחותינו.


פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה