פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק לטלויזיה נושא התלונה:
פרץ דוד שם/כינוי:
‏יום שני ‏16 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
הגיעו אלי שני מתקינים להתקין לי ממיר בבית הטלויזיה קיבלה מכה לא יודע איך הטכנאי התקין לי 4 ממירים בלילה הגעתי לחדר השינה הדלקתי טלויזיה והיה קוים כמו צל חשבתי שיש תקלה גם לא היה קול התקשרתי הלחברה ובדקנו ביחד ניסינו לסדר ואז אני רואה סדק קטן במסך הודעתי למוקדנית ולא הצלחנו לתקן אז הזמינה לי טכנאי עוד פעם לסדר לי למוחורת התקשרתי לשרות לקוחות וגם כתבתי תלונה לתלונות הציבור המוקדנית משרות לקוחות אמרה בגלל החג הם יחזרו אליך אחרי החג מחג סוכות עד היום אין היתיחסות לתלונה שלי לטפל בתלונה שלי כי אני רוצה לשלוח את הטלויזיה לתיקון

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך לyes בעניינו של מר דוד פרץ.

קיבלנו בתודה את פנייתו הטלפונית של מר פרץ בעת הזאת, למוקד שירות הלקוחות ב- yes בנושא ההתקנה שבוצעה בכתובת המנוי וטענה לנזק שנגרם לטלוויזיה שברשותו.

בהמשך לבדיקה שנערכה עם הגורמים הרלוונטיים, נמצא כי פנייתו של מר פרץ טופלה על-ידי מנהלי המחלקה הטכנית.

לאור האמור לעיל, אבקש לציין כי התקלה לטלוויזיה של מר פרץ הייתה קיימת לפני ההגעה של הטכנאים מטעמה של yes, גם כאשר צפו בחברת הכבלים וגם ללא חיבור כלשהו התרחשה התקלה והנושא הוסבר למר פרץ בעת הגעתנו לכתובת המנוי בעקבות פנייתו בנושא זה. לאור האמור אבקש להדגיש כי הנושא אינו קשור לyes.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה