פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כרטיס האשראי לאחר התנתקות. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב היוזמה-6 כפר סבא מיקוד-44425 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 8-3-06 חמישה ימים לאחר שהתחברתי ל-yes פניתי לשרות הלקוחות של החברה ובקשתי להתנתק מיידית משרותי החברה ,תוך מתן הסבר עיניני ומנומק לסיבות בגינן אני מבקש להתנתק. (במקביל פניתי לחב' הוט ובקשתי להתחבר חזרה אליהם. ולאחר שלושה ימים התחברתי שוב להוט.)
קבלתי תשובה מחב' yes כי בתוך מספר ימים ישלחו נציג מטעמם לקחת את הממירים והחלקים הנלווים אך פירוק הצלחת שגם אותה בקשתי לפרק טענו שלא ניתן לפרק , לאחר שהתעקשתי השיבו כי פרוק הצלחת כרוך בתשלום של 450 ש"ח אותו סרבתי לשלם . לציין כי רק לאחר כחודש נלקחו הממירים והציוד הנלווה מביתי,בעוד צלחת קולטת השידורים נותרה עד היום על גג ביתי.
במהלך חודש מרץ 27-3-06 נוכחתי לראות כי כבר חוייבתי באמצעות כרטים האשראי בסכום של 216 ש"ח ו- 26-4-06 שוב חוייבתי בסכום של 24.94 ש"ח. ??.

השבוע כ-4 חודשים לאחר הודעת ההתנתקות , קבלתי שוב הודעה על חיוב נוסף בסכום של 374 ש"ח (חשבונית מס' 25349809 -בסעיף שונות) חיוב בגין"עלות הטבת מבצע" (המתבסס על סעיף ח' בהסכם ההתקשרות עליו מסתמכת החברה).
ומכאן אני פונה אליכם ומבקש לברר האם נראה לכם שיש הצדקה או זכות לחייב אותי בסכום של 614.94 ש"ח הסכום הכולל את כל התשלומים הנ"ל ? באיזו זכות הם משתמשים בכרטיס האשראי שהעמדתי לרשותם האם לעשות בו ככל העולה על רוחם??. בקיצור "חוגגים"
כפי שציינתי הודעת ביטול העסקה נעשתה שלושה או ארבעה ימים לאחר ההתחברות בתוך פרק הזמן הקבוע בחוק המקנה לצרכן לבטל עסקה . כאשר פנייתי אליהם הייתה מגובה בהסבר עיניני ומנומק.
ומבקש להוסיף שכל פניותי אליהם היו בטלפונים אין ספור ובמכתבים שהועברו אליהם. בתאריכים 8/3/06 , 14/3/06 ,23/3/06 , 2/4/06 ,10/4/ ו-22/6/06 .

מן הראוי לציין שבתאריך 19/6/06 קבלתי סוף סוף הודעה מחב' yes מגב' גליה גדות מצוות פניות הציבור כי "פנייתי נבדקת ביסודיות מול הגורמים הרלוונטים בחברה" ובתום הבדיקה כ-10 ימים יודיעו את תשובתם. כלומר כ-ארבעה חודשים מיום הודעתי על ההתנתקות.
בהסתמך על הסחבת המתמשכת בטיפול מצד החברה אני פונה אליכם ומבקש את התערבותכם ועזרתכם בנושא זה.
בתודה ובברכה.
אבינועם.
כספי סוג הנזק :
זכוי בגין כל התשלומים שצויינו בתלונה,למעט לחייב או פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה.


בהתאם לכך פנייתו של מר קיסר נבדקה וטופלה במלוא תשומת הלב הראויה מול הגורמים הרלוונטים בחברתנו.


תשובתנו בנושא פנייתו נשלחה למר קיסר ישירות על ידינו באמצעות הדואר ביום ה-25.6.06.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה