פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצוי כספי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏09 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי 9/6 חזרתי מחופשה בחו"ל ולהפתעתי הכבלים היו מנותקים, המתנתי עד ליום ראשון לצורך בירור וגיליתי שנציג בשם נתנאל שמטפל בגבייה טוען שחיוב האשראי חזר.. טענתי שאין סיכוי ודרשתי פיצוי והוא בתגובה צעק עליי שמגיע לו פיצוי שלא שילמתי. התקשרתי לחברת האשראי, התקשרתי לבנק ולא היה ולא נברא הכרטיס פעיל ויש כסף בחשבון. יתרה מכך חברת האשראי אמרה שלא הוגשה דרישת תשלום מטעם יס. כמובן שאני שילמתי במקום את החיוב שלטענתם לא כובד אולם אני חושבת שעליהם לזכות אותי על שבועיים שגבו ממני תשלום למרות הניתוק. המנוי הוא על שם נועם הראל ת.ז - 034343327
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אני מודה לך על העברת פנייתו של מר נועם. תגובה:
חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן, על כן, אבקש להעביר את התנצלותנו על אי הנעימות באם נגרמה למר הראל בעקבות שיחותיו עם נציגי yes.



באשר לתלונתו על השירות לו זכה, חשוב לי לציין כי חברת yes בוחנת בכל עת תהליכים רבים שמטרתם לשפר את השירות הניתן ללקוחות החברה. במסגרת מאמצים אלה מייחסת החברה חשיבות רבה לטיפול יעיל ואדיב בפניות הלקוחות.

ברצוננו להדגיש כי חשובות בעינינו פניות כמו זו שהעביר לנו הלקוח וזאת על מנת שנוכל להוסיף ולהשתפר, פנייתו הועברה לידעת הגורמים הרלוונטים בחברתנו על מנת שמקרה מעין זה לא ישנה.



בנושא אמצעי התשלום במנוייו של הלקוח, אבקש לציין כי על הלקוח , בכפוף להסכם ההתקשרות עם החברה, לדאוג לאמצעי תשלום תקין במערכת .



חשוב לי להדגיש שעל הלקוח לעמוד בהתחייבויותיו לחברה, ביניהם תשלום בגין השירותים המוענקים לו, מידי חודש בחודשו וזאת ע"י קיומו של אמצעי תשלום תקין וקבוע במערכת החברה, קיום תנאי זה הוא הכרחי והנו באחריות הלקוח.



במידה ואין אמצעי תשלום תקין המעודכן במנוי אנו רואים זאת כהפרה חד צדדית של תנאי הסכם ההתקשרות בין חברת yes ללקוח.



בהמשך לכך, בבדיקה ברשומות המנוי, ביום ה-2.4.06 עודכנה חברתנו כי אמצעי התשלום במנוי הלקוח אינו תקין.

יודגש כי בהעדר אמצעי תשלום תקין ובהתאם לנוהלי החברה ובהתאם למתועד ברשומות מערכת החברה ניסו נציגנו לאתרו טרם החשכת ערוצי הצפייה במנויו, להסדר אמצעי התשלום, לצערנו ניסיונות אלו כשלו.


משלא התקבלה כל עדכון אמצעי תשלום מצדו הוחשכו הערוצים במנוייו ביום ה-4.6.06, על מנת שלא יצטבר חוב כספי לתשלום, בכפוף להסכם ההתקשרות. מובן מאליו כי בתקופת החשכת הצפיה במנוי אין הלקוח מחוייב על דמי הצפייה.



בהתאם לאמור לעיל פעלה חברתנו על פי נהלי החברה ובכפוף לכל דין.



בהתאם למידע שבידנו הוסדר עודכן אמצעי תשלום חדש ושולם יתרת החוב ע"י המנוי וכמו כן הוחזרו ערוצי הצפייה במנויו.



אנו מודים למר על פנייתו.


אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה