פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישת תשלום על החזרת ממיר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
אמי אילנה *** (ת.ז. 114***52) בת 93 עברה לגור בבתנו בבת חפר לפני 10 חודשים מירושלים. ביטלנו את המנוי יס שלה באפריל 2014. סיכמנו עם יס שישלח טכנאי לבתנו בבת חפר לאסוף את הממיר. הטכנאי לא הגיע, אך לעומת זאת לפני מספר ימים הגיע מכתב מעו"ד של יס הדורש מאתנו תשלום החוב בלי לציין את גובה או סיבת היווצרות החוב.
התקשרנו למשרד עו"ד כדי לקבל הסבר והם טענו שהחוב נוצר בגין אי-מסירת ממיר. התקשרנו ליס כדי לקבל הסבר והם סיפרו לנו שנשלח טכנאי לבת חפר לאסוף את הממיר אך מכוון שלא התמצא בישוב התקשר לטלפון של אמי בירושלים כדי לקבל הסבר. כמובן לא הייתה שם תשובה (כמו שכבר כתבתי היא גרה אצלנו עכשיו). מכוון שכשל במציאת הבית, הסתובב וחזר כלעומת שבא בלי לאסוף את הממיר. אני רוצה לציין שביס יודעים את מספרי הטלפון בבית שלנו וגם מספרים ניידים - הם התקשרו אלינו כדי לקבוע איסוף הממיר.
לא היה שום ניסיון נוסף מצד יס ליצור אתנו קשר כדי לאסוף את הממיר.
כרגע דורשים מאתנו לשלם את שכר טרחתו של עו"ד בגובה 220 ₪ אם ברצוננו להחזיר את הממיר.
ברור שהטעות היא של יס ואנו מרגישים פגועים מדרשתם שאנחנו, שעשינו כל הנדרש מצדנו, גם נשלם על טעותם.
כספי סוג הנזק :
ביטול דרישת תשלום לעו"ד ואיסוף מיידי של הממיר פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה