פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת ציוד של לקוחות שנפטרו נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בשבעת החודשים האחרונים הוריי נפטרו. פניתי ליס לבטל את המנוי ותיאמו איתי מועד לקחת את הציוד בשעות 8-10 בבוקר. אבל אף אחד לא הגיע. לאחר מספר ימים מתקשר נציג לתאם מועד חדש ושאלתי למה לא הגיע טכנאי ואז הוא אמר כי הטכנאי טעה בכתובת וצריך לתאם מועד חדש בין 8-18. כלומר אני צריכה לצאת מוקדם מהעבודה או לקחת חופש ולחכות. אמרתי שהטעות שלהם ושימצאו פיתרון. ושאני לא חתומה כלל כל ציוד זה הוא על שם הורי שנפטרו שניהם והוא נציג בשם חזי אמר שיעביר את הכל לעורך דין שיטפל בזה כלומר אני צריכה לשלם על הטעות ואני מקבלת איומים על ציוד של ההורים שלי 2 ממירים. הוא אמר שאנשים עושים טעויות והטכנאי עשה טעות אבל למה אני צריכה לשלם עליה?

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
בהמשך לפנייתכם, נציין כי בתאריך 29714 שוחחה נציגת yes עם גב' מירי. בשיחה זו הסבירה גב' מירי כי שוחחה עם נציגנו ותיאמה מועד לאיסוף הציוד.
עוד ציינה במעמד השיחה, כי נציגנו לא סייע לה בנושא והתנהלות לא תקינה מצידו. נושא זה יבדק על ידנו.
תגובה:
בברכה, פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה