פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקוח של חברת Yes נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
הייתי לקוח של חברת Yes וקיבלתי שירותי טלוויזיה בכבלים.
לפני כחודש אני עברתי לחברת HOT . להשלמת התהליכי סיום התקשרות ביני לבין חברת יס, קבעו לי תאריך הגעה במטרת החזרת הציוד.
במועד הנקבע אף אחד לא הגיעה. התקשרתי לחברה. הם לא הסברו אי הגעה ופשוט קבעו לי מועד חדש.
איך גם בתאריך הנוסף חזרנו על אותו הסיפור - אי הגעה ולאחר מכן קביעה מועד נוסף ללא הסברים.
הסיפור חזר על עצמו 3 פעמים.
בפעם אחרונה התקשרתי 3 פעמים לוועדה שטכנאי עומד להגיע. בפעמיים הראשונות נאמר לי שיש עוד זמן וצריך להמתין בסבלנות, איך בפעם השלישית (כ 10 דקות לפני תום זמן הגעה) הציאו לי לקבוע מועד הגעה נוסף.
אני דורש לקבל הסבר על התנהלות לקויה ועל יחס מזלזל ללקוח לשעבר.
בנוסף אני דורש פיצוי על 6 שעות עבודה, שביזבזתי על המתנה חסרה תועלת לטכנאי של חברת Yes .
05473***
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
תודה על פנייתך לyes
בהמשך לפנייתו של מר' ולדימיר קוסטרובה שוחחה עמו הגב' מוריה נצגית yes הוסבר זיכוי בסך 600 ש"ח בגין אי הגעת טכנאי לאיסוף ציוד.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראה תשובתינו מעלה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה