פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה ע"י נציג מכירות ועוגמת נפש נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22/06/06 התנתקתי מחברת הכבלים הוט והצטרפתי לחברת יס. נציג מכירות מטעם יס שהזדהה בשם סימון, סירב למסור שם משפחה ומספרו 050-7174317 הבטיח שיסדיר את החוזה עם הוט ושלא יהיו שום בעיות עם המעבר מהוט ל-יס.
כאשר שאלתי אותו מתי יבואו נציגים מחברת הוט לקחת מביתי את הממיר של החברה ואת הרכיבים הנוספים שנמצאים אצלי הוא אמר בביטחון מלא כי "יבואו נציגים תוך 72 שעות".
משעברו שלושה ימים ביקשתי מבני שיתקשר להוט וישאל מדוע לא באים לקחת את הרכיבים. לתדהמתי, גיליתי שהם לא קיבלו שום הודעה או מידע משום סימון ושכדי להתנתק מהחברה עליי לשלוח לחברה פקס עם צילום של תעודת הזהות שלי, עד אז – אני אמשיך לשלם לחברת הוט כי טכנית עוד לא התנתקתי (דהיינו, לשלם לשתי החברות בו זמנית).
ברצוני להדגיש שהנני פנסיונרית ונכה ואין באפשרותי לשלם לשתי החברות יחד.
כבר כמה ימים שאני ובני מנסים ליצור קשר עם סימון בטלפון שמסר לנו – והוא כאילו נעלם מעל פני האדמה, רגע אחד הקו תפוס ומיד אחרי זה לא עונים בכלל.
כמו כן, הנציג הבטיח כל מיני הטבות כגון זוג כרטיסים לחופשה במחיר סמלי ושיחות בינלאומיות חינם למשך פרק זמן כלשהו אך לא קיבלתי שום הודעה נוספת על ההטבות הללו, שעכשיו אני בספק אם אני אמורה לקבל אותן בכלל.

לולא ההטעיה והשקר של נציג המכירות לא הייתי צריכה לשלם להוט עבור פרק הזמן שבין ה"ניתוק" מחברת הוט עד לשליחת הפקסים שהייתי צריכה לשלוח.
לטיפולכם.
כספי ועוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 3.7.06, בהמשך לפנייתה של הגב' פירה קלימנקו בנושא כפילות חיוב בין חברת yes לבין חברת הכבלים ובנושא הבטחת הטבות של נציג המכירות אבקש להשיב בנושא. תגובה:
נושאי פנייתה של הגב' קלימנקו נבדקו בקפידה מול רשומות המערכת והגורמים הרלוונטים.



הגב' קלימנקו התחברה לשירותי חברתנו ביום ה- 22.6.06.



בנושא ניתוקה של הגב' קלימנקו מחברת הכבלים, היא חוברה לשידורנו ביום 22.6.06, במעמד ההתקשרות למול חברת yes הצהירה על היותה מנוייה של חברת הכבלים וחתמה על טופס לבקשת ניתוק מהכבלים.



על פי הנוהל ועל פי דין אנו שולחים את הודעת הניתוק לפחות 48 שעות לפני מועד חיבור הלקוח לשירותינו, במקרה דנן נשלחה ההודעה לחברת הכבלים בתאריך 24.6.06 עם מועד לחיבור לשירותינו לתאריך 26.6.06 - 4 ימים איחור.

על כפילות לחיוב ימים אלו יזוכה המנוי על ידנו.



עם קבלת פנייה זו והטענה לכפילות חיוב מול חברת הכבלים לתקופה ארוכה יותר, נערכות מספר בדיקות ע"י נציגנו מול חברת הכבלים.



נציגינו מבצעים בדיקה באם מינויה של הגב' קלימנקו בחברת הכבלים נותק באופן סופי והופסק החיוב בגינו ואם כן אז מתי.



חשוב להדגיש כי לאור אי שיתוף הפעולה בעת האחרונה של חברת הכבלים מול נציגינו, אנו מבקשים מלקוחותינו ליצור קשר בדחיפות עם חברת הכבלים ולדרוש ניתוק המנוי והפסקת החיוב בגינו באופן מיידי! חברת הכבלים בפניית הלקוח אליהם באופן ישיר מחויבת על פי חוק להיענות לדרישתו.



אי לכך, נודה לגב' קלימנקו באם תוודא כי התקבלה פנייתה ובקשתה לסיום ההתקשרות מול חברת הכבלים.

חברת הכבלים היא זו שאמורה לזכותה בגין התקופה הנדונה.



לאור עיכובים בטיפול חברת הכבלים בנושא וחוסר שיתוף פעולה מצידם הוחלט כי חברת yes באופן חריג ולפנים משורת הדין תזכה את מינויה של הגב' קלימנקו בגין חיובי הצפייה בהם חויבה ע"י הכבלים החל מיום חיבורה לשירותנו ביום ה- 22.6.06 ועד למועד ניתוקה אצלם.



זיכוי זה יינתן כמחווה שרותית ועל מנת להיטיב עם הגב' קלימנקו ולא כמדיניות גורפת של חברתנו.



חברת yes יכולה לבצע החזר כספי זה כנגד הצגת חשבונית הכבלים עם החיובים לתקופה הנדונה, החשבונית מהווה אסמכתא ברורה ומפורטת בה מצוין מהות החיוב. נציגינו המטפלים בנושא העבירו בקשה לחברת הכבלים להצגת החשבוניות ותאריך סיום ההתקשרות.



בנוסף בהמשך לשיחתי הטלפונית עם מר קלימנקו במועד תגובתי זו, התבקש מר קלימנקו לשלוח אלינו באמצעות הפקס את חשבונית חברת הכבלים הכוללת חיוב לתקופה הנדונה.



ברגע שנקבל מחברת הכבלים את המועד הסופי לניתוק המנוי והפסקת החיוב על ידם נוכל לבצע את הזיכוי למנוי.



באשר לפנייתה של הגב' קלימנקו לגבי הבטחות נציג המכירות, הנושא הועבר לטיפול המנהל הישיר שלו .



מבדיקה שערכתי, נציגנו שלח לגב' קלימנקו שובר הנחה לאירוח זוגי במלון באמצעות הדואר והעניק הטבה הכוללת מספר מוגדר של שיחות ליעדים מסויימים בחו"ל חינם בחברת "ברק" - הטבה זו תינתן ע"י חברת "ברק" ותישלח הודעה לאישור מהם באמצעות הדואר בטווח של 10 ימי עבודה. (ניתן גם לפנות לשרות הלקוחות של חברת "ברק" לאישור ההטבה).



אנו שמחים על בחירתה של הגב' קלימנקו בחברתנו ומאחלים לה צפייה מהנה בשידורינו.







בברכה חברת yes .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה