חברת yes. |
שם ותפקיד: |
קיבלנו בתודה את פנייתך לחברתנו. בעניינה של הגב' הפנר רונה. מבדיקה שנערכה, להלן התייחסותנו. |
תגובה: |
ראשית אבקש להודות לגב' הפנר על מעורבותה האישית במוצר אותו אנו מספקים, אציין כי פניות יזומות מטעם לקוחותינו, דוגמת זו של הגב' הפנר, מתקבלים בברכה ומסייעים לחברתנו בביצוע שיפורים במערכת והתייעלותה.
מבדיקתי עולה כי אכן נכון להיום חברתנו אינה מספקת מידע בבאנרים על התוכניות בערוצים הרוסים כאשר שפת המערכת מוגדרת כעברית. מבדיקות שנערכו ע"י חברתנו נמצא כי רוב הלקוחות המשתמשים במידע בבאנר בערוצים הרוסיים - שפת המערכת המוגדרת הינה רוסית ולא עברית.
נכון להיום אנו בוחנים את נושא המשאבים לתרגום המידע לעברית והכנסת המידע לבאנרים (כאמור דורש משאבים רבים יחסית לביקוש), לפיכך אנחנו בוחנים את האופציה להוסיף את המידע כפי שהגב' הפנר מבקשת, כרגע אין צפי, אך אנו בהחלט בוחנים את האפשרות.
בנושא מהירות העדכון בעת החלפת שפת המערכת מעברית לרוסית ולהיפך, אבקש לציין כי מבדיקתנו עולה כי לא קיימת בעיה גורפת בנושא. במידה והתופעה האמורה מתמשכת בממיר שבביתה של הגב' הפנר, היא יותר ממוזמנת לפנות למוקד שרות הלקוחות. נציגנו ישמחו לעמוד לרשותה בכל עת, בטלפון: 1-800-20-8000 .
|
פתרון: |
|
|