פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש לילדים נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שני ילדי נהגו לראות בכל ערב פרק מסדרת "פאראסקייפ". הסידרה שודרה בערוץ ג'וניור. רק לצורך סדרה זו שלמנו סכום נוסף . לאחרונה מישהו בחברה החליט לחסל את הקרנת הסידרה - ללא כל הודעה מוקדמת וילדי שהדליקו את המכשיר והעבירו לערוץ ג'וניור, לא הבינו איך נעלמה להם הסידרה.ככה, באמצע המתח.
בעקבות מפח הנפש והאכזבה הגדולה, פנה בעלי אל חברת YES וביקש מהם הסבר."נברר ונחזור אליך בהקדם" הבטיחו. הבטיחו ולא קיימו. הילדים ואנחנו עוד מחכים גם לתשובה וגם לחזרת הסידרה לערוץ ג'וניור.
עוגמת נפש סוג הנזק :
א. התייחסות לבקשה ב. החזרת הסדרה לערוץ פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
קיבלתי בתודה את פנייתה של הגב' קרופיק לחברתנו. תגובה:
חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שמגוון הערוצים ותכנם יהוו מקור הנאה ועניין לציבור .



הבסיס המנחה את חברת yes באשר לבחירת סוגי ומגוון הערוצים - נמצא בטעמו ובבחירתו של רוב הציבור הישראלי. אנו בוחנים זאת בהתאם לתוצאות סקרי דעת קהל שאנו מבצעים ולכן, חשובות בעינינו גם אותן פניות יזומות מצד לקוחותינו כדוגמת זו שהפנית אלינו.


פנייתך הועברה למחלקת התוכן לברור , ונמסר בתגובה כי הסדרה פאראסקייפ, אשר שודרה בערוץ ג'וניור ירדה כיוון שהיו תלונות רבות של הורים שחשבו שהסדרה אינה מתאימה לגלאים הצופים בערוץ. מפיקי הערוץ בחנו את הנושא והחליטו שהיא אכן אינה תואמת את אופיו.

יחד עם זאת, ניתן לעדכן את גב' קרופיק כי למרות האמור, אנו העברנו את המשוב לאנשי התוכן אצל מפיק הערוץ .

אנו עושים כמיטב יכולתנו לענות על הצרכים השונים של לקוחותינו במסגרת המגבלות הקיימות ומקווים שתמשיך ליהנות ממגוון שידורינו ומהמוצר המתקדם שאנו מציעים.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה