פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים, וזלזול נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
ברצוני להתלונן לגבי השרות המונדיאל
חמתי מנויה בשרותי ה YES ורצינו להזמין את המונדיאל ביום שהתחיל המונדיאל
לא הצלחנו לבצע את הפעולה היו זמני המתנה ארוכים ולא היה מענה אונשי
היה מענה קולי לפנות לאתר האינטרנט שלהם היות אני ובעלי היינו בנופש לא יכולנו להכנס לאתר אז ניסינו כמה פעמים יכול להיות שבאחת הפעמים כדי להמשיך את התהליך ביקשו במענה הקולי את הת.ז של בעל המנוי הקשנו אותו ולאחר מכן לא היתה שום תגובה אני רוצה למיין שרצינו לחייב את הכרטיס שלי להזמנת המונדיאל היות וחמותי שהיא בעלת המנוי היא פנסיונרית וחולה ולא יכולה לעמוד בתשלום הנ"ל או מענה שאכן התחברנו למונדיאל
ולא לא ראינו את המונדיאל היות וידענו שאין מונדיאל,
התקשרתנו לYAS אני ואח של בעלי ומפה התחיל השקרים
אני מתקשרת אז מישהיא עונה לי אומרת לי שלא ניתן להחזיר את הכסף ושזה בבדיקה התוכחתי איתה והיא העבירה אותי לשירות לקוחות בכירה בשם טטיאנה שהסברתי לה את הבעיה והיא אמרה שאם הייתי מתקשרת לפני כן אז אולי היא יכלה לעשות ואז הסברתי לה שלא ידעתי כי רק שקיבלנו את הח-ן ראיתי שחויבנו ולא ראינו את המונדיאל והסברתילה שאנחנו מוכנים להיבדק בפוליגרף כדי להוכיח שלא ראינו היא אמרה שהיא תבדוק ותחזור אליי אמרתי לה שתחזור גם אם כן וגם אם לא שתחזור כי לא זו גם תשובה וכמובן שא חזרו אליי התקשרתי למחרת ועוד הפעם אני צריכה להתווכח ולספר את הסיפור מלכתחילה שבעצם זה מופיעה להם במחשב, הסברתי לה עוד הפעם ופתאום היא אומרת לי שהיא לא רואה שרשום שטטיאנה צריכה לחזור אליי והעבירה אותי עוד הפעם למישהי בכירה בשרות לקוחות וכמובן עוד הפעם להתחיל הכל מהתחלה שבעצם כבר היא קיבלה את כל הנתונים ושאני מתחילה לספר לי פתאום היא זורמת בשיחה ופתאום היא יודעת אם מי היא מדברת ובסוף מה היא אומרת לי שהמונדיאל לא שייך להם זה גורם חיצוני
ואני אומרת לה שמעניין אתמול לא אמרו לי אז היא אומרת לי מסרו לך מידעע שגוי
מה אני אמורה לעשות עכשיו חמתי כועס על הבן שלה כי זה היה צריך להיעשות בכרטיס שלי ואין עם מי לדבר ב YES
אודה לכם אם תעזרו לי זה דחוף וחשוב

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
חברת yes שמה לה למטרה להיות פורצת הדרך והמובילה בעיצוב חווית הבידור והפנאי בתחום התקשורת בישראל, ומשכך אנו מאפשרים ללקוחותינו ליהנות ממגוון השירותים המתקדמים שאנו מציעים, ובין היתר גם האפשרות להזמנת סרטים, ערוצים,ומנויים לכדורגל או לסרטים באמצעות המענה הקולי שלנו, או לחלופין באמצעות השלט בבית דרך הממיר.

ראוי להבהיר, כי החברה מפיצה ללקוחותיה הוראות מפורטות בכתב ובמדריך השידורים והשירותים האלקטרוני בדבר הדרך בה ניתן לצפות בשידור, לבצע הזמנות או לבטל את ההזמנה. כמובן שאנו מאפשרים ללקוחותינו לחסום את האפשרות להזמנת סרטים, ערוצים או מנויים באמצעות המענה הקולי ובאמצעות השלט, וזאת על ידי הודעתם למוקד שירות הלקוחות של החברה, מראש, בדבר רצונם שלא לקבל שירות זה.



ע"פ המתועד ברשומות החברה, ביום ה-10.6.06 בשעה 15:28בוצעה הזמנה לרכישת צפייה המשחקי המונדיאל בהתקשרות ישירה דרך המענה הקולי האוטומטי שלנו (בו ניתן לרכוש ערוצים לצפייה או מנויים לסרטים ולכדורגל וזאת ע"י הקלדת תעודת הזיהוי של בעל המנוי לצורכי זיהוי).



ויודגש, אחריות הלקוח חלה לגבי כל הזמנת שירות מהחברה באמצעות המענה הקולי או השלט בביתו, כפי שצויין בסעיף 9.ט להסכם ההתקשרות של החברה עם לקוחותיה:



"... עליך לדעת כי כל עוד לא תוכיח לנו אחרת אנו נאלץ להתייחס לכל שירות שהוזמן מהמפענח שלך או ממספר הטלפון שלך (לאחר זיהוי המתקשר על פי נוהלי החברה שיובאו לידיעת הלקוח בכתב ומראש) כשירות שהוזמן מטעמך".



מיד עם קבלת פנייתה הטלפונית של הגב' זיוה יצחק בנושא נבדק הנושא במערכות החברה. מן הממצאים עולה, כי אין כל מחלוקת עובדתית באשר להזמנת השרות, כאשר הפונה דרך המענה האוטומטי אישר את הבקשה, כפי שמעודכן ברשומותינו, והזדהה באמצעות מס' ת. הזהות של בעל המנוי כדין.



לאור האמור לעיל, לצערי לא נוכל לזכות את המנוי בגין הזמנת שרות זו.


אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה