פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
שלום רב , |
תגובה: |
חברת yes שמה לה למטרה להיות פורצת הדרך והמובילה בעיצוב חווית הבידור והפנאי בתחום התקשורת בישראל, ומשכך אנו מאפשרים ללקוחותינו ליהנות ממגוון השירותים המתקדמים שאנו מציעים, ובין היתר גם האפשרות להזמנת סרטים, ערוצים,ומנויים לכדורגל או לסרטים באמצעות המענה הקולי שלנו, או לחלופין באמצעות השלט בבית דרך הממיר.
ראוי להבהיר, כי החברה מפיצה ללקוחותיה הוראות מפורטות בכתב ובמדריך השידורים והשירותים האלקטרוני בדבר הדרך בה ניתן לצפות בשידור, לבצע הזמנות או לבטל את ההזמנה. כמובן שאנו מאפשרים ללקוחותינו לחסום את האפשרות להזמנת סרטים, ערוצים או מנויים באמצעות המענה הקולי ובאמצעות השלט, וזאת על ידי הודעתם למוקד שירות הלקוחות של החברה, מראש, בדבר רצונם שלא לקבל שירות זה.
ע"פ המתועד ברשומות החברה, ביום ה-10.6.06 בשעה 15:28בוצעה הזמנה לרכישת צפייה המשחקי המונדיאל בהתקשרות ישירה דרך המענה הקולי האוטומטי שלנו (בו ניתן לרכוש ערוצים לצפייה או מנויים לסרטים ולכדורגל וזאת ע"י הקלדת תעודת הזיהוי של בעל המנוי לצורכי זיהוי).
ויודגש, אחריות הלקוח חלה לגבי כל הזמנת שירות מהחברה באמצעות המענה הקולי או השלט בביתו, כפי שצויין בסעיף 9.ט להסכם ההתקשרות של החברה עם לקוחותיה:
"... עליך לדעת כי כל עוד לא תוכיח לנו אחרת אנו נאלץ להתייחס לכל שירות שהוזמן מהמפענח שלך או ממספר הטלפון שלך (לאחר זיהוי המתקשר על פי נוהלי החברה שיובאו לידיעת הלקוח בכתב ומראש) כשירות שהוזמן מטעמך".
מיד עם קבלת פנייתה הטלפונית של הגב' זיוה יצחק בנושא נבדק הנושא במערכות החברה. מן הממצאים עולה, כי אין כל מחלוקת עובדתית באשר להזמנת השרות, כאשר הפונה דרך המענה האוטומטי אישר את הבקשה, כפי שמעודכן ברשומותינו, והזדהה באמצעות מס' ת. הזהות של בעל המנוי כדין.
לאור האמור לעיל, לצערי לא נוכל לזכות את המנוי בגין הזמנת שרות זו.
אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
|
פתרון: |
|
|