פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 25.7.06, בהמשך לפנייתו של מר ניסן בנושא שרות טכנאים של חברתנו בצפון הארץ אבקש להשיב ולהתייחס לנושא הנדון בפנייתו. |
תגובה: |
תחילה אבקש לציין כי חברת yesנוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן. על כן, אבקש להתנצל על אי הנעימות באם נגרמת למר פיינמן עקב עיכוב הגעת נציגי שרות טכני לביתו .
yes פועלת בכל עת על מנת לשפר את השירות ולהעניק ללקוחותיה חוויית קולנוע איכותית. עם זאת, המצב הביטחוני השורר במדינתנו מחייב אותנו להיערך בהתאם, ועל כן נמנע מאיתנו, לעיתים, לספק ללקוחותינו את השירות בזמינות מיידית ובמועדים הנוחים ביותר עבורם.
יודגש, כי מתן שירות זמין, מהיר ואמין ללקוחות yes הינו ערך ראשון במעלה במדיניות yes, אך לעיתים המציאות הביטחונית, החלטות גורמי הביטחון והנחיות פיקוד העורף מכתיבים את נהלי העבודה.
יודגש, כי גם אם הלקוח מתגורר באזור בצפון שאיננו מוגדר כאזור בסיכון בטחוני, הרי שטכנאי yes באזור הצפון יוצאים לעבודתם מנקודות הממוקמות באזורים בעלי רמת סיכון גבוהה, הכפופים להנחיות פיקוד העורף.
בתקופה זו yes שולחת טכנאים ומתקינים לבתי לקוחות במקרים דחופים בלבד (להלן מקרים בהם לא צופים בבית בכלל!) בכפוף להסכמתם של הטכנאים והמתקינים. נכון למועד מכתבי זה, yes איננה יכולה לחייב את עובדיה נותני השרות בצפון הארץ לבצע עבודות באזור הצפון.
אבהיר, כי yes תגברה את מערך השירות הטלפוני שלה בטכנאים שפעמים רבות מצליחים להדריך את הלקוח בפתרון תקלות באמצעות הטלפון.
yes תחזור לשגרת פעילות רגילה באזור הצפון עם מתן הודעה מטעם פיקוד העורף. אם לאחר חזרת המצב לשגרה עדיין לא יסופק השרות, יש ליצור קשר עם נציגי yes, אשר יעניקו עדיפות לטיפול בפניות תושבי הצפון.
אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ומודים על ההבנה.
נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
|
פתרון: |
|
|