פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול של המונדיאל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 אזור תעשיה כ'ס כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11 ליוני הזמנתי את שידורי המונדיאל מ- yes ולמחרת ראיתי באתר של ויזה שאני מחוברת אליו שהם חייבו אותי ב189 שקל ב10 תשלומים על דעת עצמם. למחרת התקשרתי ואמרתי שברצוני לשלם בתשלום אחד ולא בתשלומים ,והם מיד זיכו אותי וחייבו אותי בתשלום אחד. לאחר כמה ימים הסתכלתי שוב בתדפיס הויזה ואני רואה שיש חיוב מ-yes ע'ס 407 שקלים בתאריך 27 ליוני...מיד התקשרתי ואמרו לי שהחיוב הוא בעבור המונדיאל פלוס המנוי הקבוע. ואז אמרתי להם שהם חייבו אותי כבר ב11 לחודש על המונדיאל ב189 שקל . הם אמרו שהם יבדקו ויחזרו אלי ועד היום אני מחכה...כבר יותר מחודש. התקשרתי ושלחתי פקס וכלום לא עוזר. שני התשלומים כבר ירדו ויש לי את התדפיס מויזה שהעברתי להם בפקס שמראה שחור על גבי לבן את החיובים. והם לא מחזירים תשובה ולא מתיחסים. גם שיחת ועידה עשיתי איתם ביחד עם חברת האשראי שהסבירה להם שהם עשו טעות...ושוב הם אמרו שיחזרו אלי לאחר שיבדקו.....ולא חזרו. אודה לכם מאוד אם תוכלו לטפל בנושא. תודה רבה
והמשך יום נעים. ורדה לורי 0544466005
כספי סוג הנזק :
להעביר מיד זיכוי לחברת האשראי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
קבלנו בתודה את פנייתה של הגב' לורי בנושא חיוב מנוי המונדיאל. תגובה:


ראשית אציין כי חברת yesנוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן. על כן פנייתה אלינו בכתב מיום ה-24.7.06 בנושא נבדקה ביסודיות מול רשומות המערכת. תשובת החברה בעניינה נשלחה ללקוחה כבר ביום ה- 25.7.06 ובשנית ביום ה-31.7.06.



אנו מודים לגב' ורדה על פנייתה, נשמח לעמוד לשרותה בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה