פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שלטים נושא התלונה:
אלשייך שרון שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏26 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
טוב , שבוע שעבר רשמתי תלונה ואומנם חזרו אליי , אבל זה לא מה שביקשתי
אני לא זוכרת את השם של הבחורה אבל היא לא טיפלה לי בבעיה אלה רק החמירה אותה , לא כל כך היה לי זמן להסביר לה מדוע כי הייתי באמצע העבודה , אבל אני הגשתי תלונה שלא מספקים שלטים אלינו הביתה משום שאין אבל אין באפשרותנו להגיע לדואר , ולא ביקשתי שליח של דואר שיביא לי אותם ואני יצטרך לשלם כסף גם לשליח וגם לשלטים , די נמאס לי ממכם אני מבינה שבשביל לקבל יחס אני צריכה פשוט לעבור לחברה המתחרה ושם אני יקבל שלטים חדשים וממירים חדשים אפילו , די תצאו מזה אתם לא החברת כבלים היחידה , תקחו את זה לצומת ליבכם אני רוצה שיגיע אליי טכנאי שלכם אם שלטים חדשים שכמובן אליהם אני ישלם כי אין לי ברירה אבל אני לא מוכנה לשלם על השירות אם אן לכם תשובה מספקת אל תתקשרו בכלל ואני כבר ידע מה לעשות.
תודה,
שרון אלשייך בשם חיים אלשייך
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 6.8.06 ,בהמשך לפנייתה השנייה של הגב' שרון בנושא בקשה להחלפת שלטים אבקש להשיב בנושא.
תגובה:
עם קבלת פנייתך הקודמת בנושא נערכה שיחה טלפונית מול הגב' שרון, בשיחה זו הובא לידיעתה כי מבדיקה ברשומות מינויה לא נמצא כל תיעוד לפניותיה הטלפוניות למוקד שרות הלקוחות שלנו בנושא החלפת שלטים.

ברצוני להדגיש כי כל פנייה טלפונית של מי מלקוחותינו למוקד שרות הלקוחות שלנו מתועדת ברשומות מינויו באופן מסודר.

בשיחה מול הגב' אלשייך הוסבר על כל האפשרויות להחלפת שלטים בחברתנו, גב' אלשייך ציינה כי תחשוב על הדרך המתאימה לה ותפנה טלפונית לשרות הלקוחות.

לקוח המעוניין להחליף שלט יכול לגשת לסניף הדואר באזור מגוריו (רשימת הסניפים מופיעה באתר שלנו באינטרנט ובערוץ 144 בטלוויזיה) ולהחליף תמורת עלות בסך 34.90 ש"ח לשלט, ניתן לפנות לשרות הלקוחות שלנו ולהזמין שרות להחלפה ע"י דואר שליחים בתשלום נוסף בסך 20 ש"ח בגין השליחות וניתן להזמין שרות טכנאי לביצוע ההחלפה בתשלום נוסך בגין הגעת הטכנאי בסך 129 ש"ח.

ראוי להסביר את מתכונת נוהל החלפת השלטים :



במהלך השנים הראשונות מאז הקמתה של חברתנו (בשנת 2000 ), סבסדה החברה את מחיר השלט למנוייה, ובחרה שלא לגבות כל חיוב בשל החלפתו.

חברתנו פעלה לשם הרחבת הפריסה הארצית להחלפת שלטים ומתן אפשרויות נוספות להחלפה (באמצעות דואר שליחים, בנוסף על החלפה בסניפי

רשות הדואר).

כחלק מן ההערכות המחודשת, החליטה החברה לממש את זכותה ולגבות תשלום עבור החלפה ותיקון השלט, בסך של 34.90 ש"ח בלבד. תשלום

זה אינו מגלם את מחירו של שלט חדש, אלא נגבה רק עבור העלות (היחסית) של תיקון וחידוש השלט, כתוצאה מנזק ו/או בלאי.

עוד יודגש, כי על פי מחירון החברה, הותר לה (באישור המועצה לשידורי כבלים ולווין) לגבות תשלום הגבוה מזה שנגבה בפועל כיום עבור השירות

הנ"ל.

כמו כן על פי הסכם ההתקשרות עם חברת yes , אנו אחראים לציוד הקצה שלנו הכולל את הממירים ללא שלטים. .

עוד, יצוין כי yes מעניקה לשלט אחריות של שלושה חודשים בלבד, במהלכם יכול הלקוח להחליף את השלט ללא תשלום.



בברכה



חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה