|
|
|
|
|
|
אי מתן שרות |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב19.7.06 היתה אצלי בבית הפסקת חשמל ו 3 הטלויזיות שלי שותקו.
התקשרתי מספר פעמים לyes והודעתי על התקלה ונאמר לי שעקב המצב יש הוראה מפקוד העורף לא לשלוח טכנאים. ב-24.7.06 הגיע טכנאי ב 5 בערב ותוך
דקה סידר את התקלה. בקשתי פיצוי כספי על הימים שלא היתה לי טלויזיה ונעניתי
שלא נותנים פיצוי כספי . אני חושבת שזה לא הגיוני ואבקש את התערבותכם
בנדון.yes רצו לפצות אותי בסרטים וכדומה. בתודה מראש יונאי חנה
|
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב ,
אני מודה לך על העברת פנייתה של הגב' חנה מיום 6.8.2006. |
תגובה: |
הריני לציין כי הגב' חנה פנתה ביום 2.8.2006 בעניין זה ישירות לחברת yes וטופלה באופן אישי.
חברת yes מאחלת לך המשך צפייה מהנה, ימים שלווים וקלים במהרה.
אשמח לעמוד לרשותך בכל עת. |
פתרון: |
|
|
|