פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מחברת יס נושא התלונה:
קנטי רפאל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏06 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
כנרת 43 אשדוד כתובת:
תיאור הבעיה:
אימי בקשה להתנתק מחברת יס כיוון שאין ביכולתה לעמוד העלויות הכרוכות בשירות. לאחר ביצוע כל התשלומים חברת יס ניתקה את האפשרות לצפיה בטלויזיה אך טוענת כי יש אפשרות שטכנאי יגיע לאסוף את הציוד ולהעביר את החיבורים מתשתית יס לאנטנה המרכזית החיבורים ב14 בחודש. בחלק מהשיחות שלה עם מוקד השירות היא נתקלה ביחס מזלזל ואפילו ניתקו לה שיחה בפנים. כרגע אמא שלי ואחי נשארו ללא אפשרות לצפות בטלויזיה ובחברת יס אומרים שזה לא עניינם...ביצעתי תרגיל קטן והתקשרתי אל המוקד כמי שמעוניין להתחבר, לאחר ששמעתי ל כל המבצעים שאלתי תוך כמה זמן אני מחובר, נאמר לי שאני אוכל לצפות בשידורי יס יום לאחר חתימת הטפסים, שזה נתון מעניין מאוד כשביס טוענים שאין טכנאים פנויים.....חבל מאוד שזה השירות שחברת יס נותנת למי שהיו לקוחות שלה למעלה מ10 שנים עוד בתקופת שידורי הניסיון!!! במיוחד בתקופת המלחמה שעוברת עלינו בה האזרחים רוצים להיות מעודכנים בכל הקשור לחדשות
בזבוז זמן.... סוג הנזק :
ניתוק מיידי מתשתית יס וחיבור לאנטנה המרכזית פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
קיבלתי בתודה את פנייתו של מר קנטי לחברתנו ביום ה- 13.8.06, ואבקש להשיב על פנייתו של מר קנטי מנקודת ראותה של החברה : תגובה:
באשר לעיכוב תהליך סיום ההתקשרות, אבקש להדגיש כי בחברת yes ישנו תהליך מאד מסודר לסיום ההתקשרות. עם קבלת הבקשה הראשונה מועבר המנוי למחלקת קשרי לקוחות שם מקבל נציג בכיר את בקשתו ומעבירה למנהל האזור שפונה אל הלקוח בטווח של 48 שעות עבודה על מנת לתאם מועד לאיסוף ציוד הקצה מביתו.

כמו כן, על פי סעיף 10 ג' "במקרה בו יופסק השירות לבקשתך, נגיע לביתך תוך 14 יום מיום קליטת הבקשה לשם הסרת ציוד הקליטה". מאחר ובקשת הניתוק התקבלה בחברתנו ביום ה- 2.8.06 הרי שחברתנו פועלת בטווח הימים שאושרה לה לאסוף את ציוד הקצה מביתו של מר קנטי.

באשר להשבת המצב לקדמותו בדירתך עם סיום ההתקשרות מול חברתנו, חברת yes מחויבת עם סיום ההתקשרות מולה לחבר את דירת הלקוח לתשתית האנטנה המרכזית בבניין (אם זו קיימת) ולהשיב את מצב הדירה לקדמותה. חשוב לי לציין כי במידה והאנטנה המרכזית אינה תקינה בבניין או תשתית של חיבור הדירה לאנטנה זו לא תקינה או תפוסה אין זה באחריות חברתנו.

אשמח לעמוד לשירותך בכל עת.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה