פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמינות, זלזול ושירות לקוי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני חודשיים סיימתי התחייבות של שנה והתקשרתי לברר מה המחיר שאני יכול לקבל עבור חודשיים נוספים (אני סטודנט שסיים את לימודיו והייתי זקוק סה"כ לחודשיים נוספים כדי לסיים את המבחנים). נאמר לי שאני יכול לשלם לפי מחיר מחירון או להתחייב מחדש לשנה נוספת ולשלם קנס מדורג (100 ש"ח אחרי חודש, 200 אחרי חודשיים, 300 אחרי שלושה ו-400 אחרי ארבעה חודשים). מאחר והיה משתלם יותר לשלם את הקנס, הסכמתי להתחייבות חדשה. לפני שבוע התקשרתי להודיע על ניתוק לפי קנס של 200 ש"ח (כי עברו פחות מחודשיים) ולפתע נאמר לי שהקנס הוא 400 ש"ח ושהודיעו לי כל כך בעת חידוש ההתחייבות. כאשר טענתי שלא כך הדבר, ואף נתתי את שמות הנציגות שטיפלו בי, נאמר לי שלא כך הדבר ושהקנס עומד בעינו (400 ש"ח). דיברתי עם נציג בכיר במחלקת קשרי לקוחות שהחל להרים עליי את הקול ולצעוק עליי בטענה שאני טועה ושזה המצב. כאשר ביקשתי לדבר עם נציג אחר, הוא סירב עד שלבסוף העביר אותי לנציגה אחרת שגם כן לא הקשיבה לדבריי (אציין גם שאותו נציג חטף את הטלפון מהנציגה שדיברתי איתה וחזר לדבר איתי בלי שרציתי בכך).
ביקשתי לדבר עם מנהל ונאמר לי שמנהל יחזור אליי תוך 48 שעות, אך בפועל חזרו אליי אחרי 3 ימים בטענה שלא עובדים בט' באב (למרות ששאלתי זאת ביום שאמרו לי שיחזרו אליי ונאמר לי שכן עובדים בט' באב, משמע, עוד הבטחה שהופרה). בסופו של דבר פנתה אליי מנהלת איזור שבדקה את העניין וטענה שהקנס עומד בעינו על 400 ש"ח.
חבל שכך נראים הדברים מאחר והייתי מרוצה מ- YES, אך אם הדברים לא ישתנו, החברה הפסידה לקוח נאמן ולקוחות פוטנציאליים עתידיים.
אינני מתכוון לשלם קנס של 400 ש"ח ! כאשר הסכמתי להתחייב לשנה נוספת הובטח לי במפורש קנס מדורג שיעמוד על 200 ש"ח לאחר חודשיים.
אני לא אדם שקרן ולא מנסה להתחמק מתשלום, אך אינני מתכוון לשלם סכומים שגבוהים מהסכומים שהובטחו לי. בנוסף, אני דורש פיצוי על הזלזול, עוגמת הנפש, ההבטחות שהופרו והיחס המשפיל ממספר נציגי שירות (שכלל צעקות של נציג השירות על הלקוח!!).
עוגמת נפש ועלבון סוג הנזק :
פיצוי שיכול לבוא לידי ביטוי בהפחתת הקנס המקורי (20 פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
אני מודה לך על העברת פנייתו של מר פרמינגר מיום 13.8.2006. תגובה:
מר פרמינגר טופל על ידינו עם הגעתו למשרדי החברה באופן אישי ולשביעות רצונו

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה