פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסרבים לתת שרות< נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו לקוחות של יס כבר למעלה מ - 5 שנים.
לאחרונה שיפצנו את הבית ונותקנו מהלווין. לפני הניתוק פנינו לחברה והודענו על השיפוץ ומסרנו תאריך משוער לחיבור מחדש. נמסר לנו כי לא תהא בעייה עם החיבור .
משהתארך השיפוץ יצרנו קשר ודחינו את מועד החיבור.
ביום 23/7/06 יצרנו קשר עם חברת יס לבקש חיבור מחדש תוך שאנחנו מציינים בפניהם כי אין ביכולתנו לצפות כלל בשידורי טלויזיה ובמצב השורר היום , הניתוק גורם לנו ולילדינו סבל רב.
נקבע מועד ל- 1/08 . בלילה שלפני מועד ההגעה קיבלנו הודעה כי הטכנאי לא יגיע. נקבע מועד חדש ה- 6/08 , ושוב לילה קודם (בשעה 22:00 ) בוטלה ההגעה. נקבעה הגעה נוספת ל- 9/08 ושוב בוטלה בלילה שלפני . מאז החברה מסרבת לתת מועד אחר תוך טיעון שפיקוד העורף נתן להם הוראה שלא לתת שרות באזורינו. בדקנו מול פיקוד העורף ונעננו שאין שום הוראה כזו.
המצב כרגע הוא שאין ביכולתנו לצפות כלל בטלויזיה ואין אנו יודעים מתי יגיעו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
חיבור מיידי. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes. שם ותפקיד:
קיבלתי בתודה את פנייתך לחברתנו בעניינה של גברת סילביה.
תגובה:
אבקש לעדכנך כי גב' בומהוף פנתה לחברת yes באופן ישיר ביום 15.08.06 , כאשר הטיפול נסגר למולה ולשביעות רצונה ביום 21.08.06



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה