חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך הנוספת לחברת yes בהמשך לפנייתה של הגב' פאולה בנושא חיוב בגין הזמנות סרטים אבקש להשיב בנושא.
|
תגובה: |
בתשובתנו הקודמת בנושא פנייתה של גב' חייט מיום ה-10.8.06 התייחסנו לכל אחת מטענותיה בצורה מפורטת וזאת לאחר בדיקה מקיפה שערכנו ברשומות המנוי ומול כל הגורמים הרלוונטיים לפנייתה. צר לי באם הלקוחה קיבלה רושם אחר או באם נוהלי חברתנו לא עומדים בקנה אחד עם ציפיותיה.
כפי שכבר צוין, החיוב עבור הזמנת הסרטים בתשלום מבוצע במחזור החיוב החודשי שלאחר ביצוע הרכישה. ואולם, ייתכנו מצבים שבהם עקב אי חיבור רציף של המפענח לקו הטלפון, יהיה ניתן להזמין סרטים בהזמנה אישית ללא דיווח ישיר לרשומות החברה, וזאת עד לתפוסת זיכרון מלאה של הכרטיס החכם במפענח הדיגיטלי, הדיווח שנמנע יתקיים לבסוף, לאחר שמי שניתק את הקו חיברו מחדש (או במצב שהציוד הוחזר למחסני החברה עקב החלפה או ניתוק).כפי שנעשה במקרה שלה. אדגיש כי אין כל מחלוקת עובדית כי הזמנות הסרטים בוצעו מהממיר שהיה ברשותה.
לאור האמור לעיל, לצערי גם לאור פנייתה זו תשובתנו נותרה בעינה.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת,
חברת yes
|
פתרון: |
|
|