פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא כדין תוך רמאות והונאה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז תא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13/8/2006 זימנתי לביתי איש מכירות של חברת יס (אוהד) על מנת לשמוע ולקבל ממנו מידע לגבי התחברות לכבלים ואינטרנט לאימי בשם זמירה עוזיאל הגרה ברחוב המיסדים 3 בת ים 035525082 ,לאחר משא ומתן שבה התפאר איש המכירות ושיבח את החברה בה עובד שאמינה ומובילה בשוק,הוסכם על חבילת המבצע ''כוכבים של ישראכרט'' 199 שקלים לחודש בהורדה של 370 כוכבים כולל אינטרנט ,יש לציין שבעבר אימי היתה מחוברת ליס כך שתשתית היתה קיימת וגם השקעים היו קימים,אוהד איש המכירות הבטיח והתחייב בפני ובפני אימי ואחי,שלא נחויב כלל על ההתקנה ולא נחויב על שלושת הממירים כיון שזה חלק מהמבצע והתשתית כבר ממילא קיימת,בתאריך 1/9/2006 אני רואה לתדהמתי חיוב בסך 231 שקל ולא 199 כפי שהובטח,התקשרתי בתאריך11/9/2006 ליס לנציג מכירות בשם אשר שטען שעל אימי לשלם על שני שקעים96 שקלים,לא האמנתי למשמע אוזני ואמרתי לו שאיש המכירות שלהם אוהד הבטיח בפה מלא בנוכחות אימי ואחי שלא ייגבה תשלום על הממירים ועל השקעים כי התשתית כבר קיימת ובמבצע של כוכבים של ישראכרט אין חיוב כל על ההתקנה,לא עזרו כל בקשותי,נציג המכירות אשר טען לאחר דין ודברים שמוכן להוריד לי 48 שקלים על שקע אחד,אני סירבתי כי לדעתי זה שוד לאור היום ורמאות אחת גדולה,הודעתי לו שאתלונן על כך ושזו חוצפה ורמאות של חברה .אני עדיין לא מאמין שחברה כזו גדולה משקרת ומרמה לקוחות בכזו שיטתיות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך העברת פנייתו של מר אמיר עוזיאל מיום 17.9.2006 בענין המנוי על שם הגב' זמירה עוזיאל.

אנו מברכים את הגב' עוזיאל על שהצטרפה לשירותי חברתנו ביום 11.8.2006.

מבדיקה ברשומות המנוי נמצא כי בהתאם להבטחת סוכן המכירה, מר אוהד, הגב' עוזיאל לא אמורה לשלם על התקנה 3 ממירים בביתה. בהתאם לכך יזוכה חשבון המנוי על שמה בסך 96.74 ש"ח, בגין חיוב התקנת 2 ממירים בביתה.

יחד עם זאת הגב' עוזיאל מחוייבת בגין מבצע הצפייה הרשום המנוי על שמה בהתאם למוסכם למול סוכן המכירה וכמצוין בנספח תנאי המבצע.

אנו מתנצלים בפני מר עוזיאל על השירות אשר הוענק לו מנציג השירות ובניגוד למוסכם עימו.

המשך צפייה מהנה לגב' עוזיאל ולבני ביתה

שנה טובה וחג שמח.

נשמח לעמוד לשרותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה