פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יס יודעת יפה מאוד להעלות מחירים אבל לא יודעת לחסוך בכוח אדם. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
השבוע עברתי לדירה שבה קיים חיבור פעיל ל"יס"הדירת שגרה בדירה היתה צריכה להזמין ניתוק[כלומר- בן אדם שיגיע בסה"כ לקחת את הממיר] ואני שעברתי לאותה דירה הייתי צריכה חיבור מחדש [לאחר תקופת הקפאה]. מכיוון ששתינו חברות ועובדות באותו מקום ביקשנו מ"יס" לתאם את ההגעה של הטכנאי שיעשה כבר הכל ניתוק וחיבור ביחד באותו יום כדי ששתינו לא נפסיד ימי עבודה כל אחת בנפרד . כמובן שגם לאחר השיחה הרביעית עם המוקד [וטרטור ממחלקה למחלקה כי מחלקת שרות לקוחות הרי לא מטפלת במעבר דירה ,בשביל זה משלמים שם לעוד אנשים שיתעסקו רק במעבר דירה ולכן הלקוח גם משלם יותר וגם נופל בין הכסאות...] נענינו בתשובה שלילית מוחלטת שאי אפשר לחלוטין שנציג אחד יעשה את שני הדברים "כי הנציג שמחבר לא יכול לנתק וההפך" מה כבר יש לדעת בלהרים ממיר ולקחת לאוטו .טכנאי של יס אמור לדעת לבצע את כל העבודות שנדרשות מטכנאי ואם הוא נקרא לנתק למה שלא יידע לחבר ולהפך???????????
ולמה בגלל הטמטום הזה או כל הבירוקרטיה הפנימית של יס שני אנשים צריכים להפסיד שני ימי עבודה נפרדים כי גם לאחר שהוסבר לנו שצריכים להגיע שני טכנאים נפרדים אי אפשר היה לתאם שזה לפחות יהיה באותו יום ובאותן שעות כדי שרק אחת מאיתנו תפסיד יום עבודה ולא שתינו?
והכי מרגיז- שבסוף קבענו התקנה ביום שלישי וניתוק ביום רביעי. הטכנאי שהגיע לנתק היה מאוד מופתע ואמר שהוא לא מבין מה הבעיה והוא בהחלט יודע,יכול ומוסמך לעשות את שני הדברים ביחד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וחר כך אתם תוהים למה מעלים לנו את המחירים ועדיין ממשיכים לשדר בערוץ Y כל היום שידורים חוזרים של Y ב-10 .
אז הנה התשובה לאן הכסף שלכם הולך על בזבוז משאבים כמובן!!!
ועוד משהו לסיום- לאחר שחיברו אותי שוב בטיפולה של מחלקת מעבר דירה לא חידשו לי את ההקפאה כי מסתבר שהייתי צריכה לבקש זאת ממחלקת הקפאות ולא ביקשתי. זה לא ברור לכם שאם ביקשתי להתחבר זה אומר גם לבטל את ההקפאה . כמה טלפונים וזמן אנחנו צריכים לבזבז בשביל לקבל בסוף כזה שרות גרוע וחוסר תאום בין המחלקות ה"מפוארות" שלכם?
מקווה מאוד שתיקחו את ההערות לתשומת ליבכם כי בסה"כ הייעול שאתם חושבים שאתם עושים מאוד לא יעיל ללקוחות שלכם.
ןבכל זאת פרגון קטן כי יש גם דברים טובים ב"יס"
כמו השיר שלנו ןהחיים על פיY
פיצוי כספי מ"יס" על הראש הקטן והפסד ימי עבודה. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה