yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב , |
תגובה: |
אני מודה לך על העברת פנייתו של מר בן עמי מיום 30.10.2006.
כפי שוודאי ידוע למר טנצר, yes מאפשרת ללקוחותיה ליהנות מהיתרונות הטכנולוגיים, המתאפשרים על ידי שיטת השידור שלה, ובין השאר גם הזמנת סרטי P.P.V באמצעות השלט. כמובן שאנו מספקים הסברים מפורטים, במדריך השידורים והשירותים האלקטרוני, בדבר הדרך בה ניתן לצפות בסרט בהזמנה אישית או לבטל את ההזמנה.
כמובן שקיימת בידי הלקוח, בכל עת, האפשרות לחסום את הזמנת הסרטים בתשלום ישירות מהמפענח הביתי, וזאת על ידי הודעה
למוקד שירות הלקוחות שלנו.
אבקש להסביר, כי הזמנת סרטים בתשלום באמצעות השלט יכולה להיעשות אך ורק באמצעות קוד סודי אשר נבחר על ידי הלקוח,
וכך הוא, או מי מטעמו (שנמסר לו הקוד הסודי), יכולים להזמין סרטים אלה. עוד ראוי להוסיף ולציין, כי בהתאם לקבוע בהסכם
ההתקשרות שנערך בינינו, אחריות הלקוח חלה לגבי כל סרט שהוזמן מהמפענח שבביתו באמצעות הקוד הסודי, ועליו לדעת כי
אנו מתייחסים לכל שירות שהוזמן מהמפענח שלו וגם במידה והועבר על ידו למקום/ קו טלפון אחר (ובניגוד למצוין בהסכם ההתקשרות
החתום על ידי מר טנצר), לאחר ביצוע הזיהוי באמצעות הקוד הסודי כאמור, כשירות שהוזמן מטעמו.
ומן הכלל אל הפרט – על פי רשומות המערכת נמצא כי הסרטים המפורטים בחשבונית המנוי על שם מר טנצ'ר הוזמנו על ידו או מי
מטעמו באמצעות השלט ובהתאם לכך חויב חשבונו.
אני מאחלת למר טנצר ובני ביתו המשך צפייה מהנה.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת. |
פתרון: |
|
|