פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור סרטים< נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר שבועות, תוך כדי בדיקת החיובים בכרטיס האשראי, גיליתי חיוב גבוה מהרגיל עבור חברת יס.
לתומי חשבתי שעלות החבילות שרכשתי התיקרה ולכן יצרתי עם המוקד קשר על מנת לבדוק את התעריפים.
לתדהמתי הסתבר לי שהחיובים הגבוהים נובעים מרכישת סרטים אירוטיים דרך השלט
מול הממיר.
בביתנו איש מעולם לא הזמין סרטים אירוטיים ובודאי שלא בימים ובשעות המצוינים בחברה(בין 2 ל-3 לפנות בוקר).
בחברה מתעקשים שההזמנה בוצעה דרך הממיר מבלי שיש בידם אפשרות להוכיח זאת.
בדקתי באתר זה ומסתבר שאני לא היחיד.
בשלב זה עצרתי את האפשרות להזמין סרטים באמצעות הממיר.
האם יש דרך כלשהי לתבוע את החברה על הסכומים שגבו.
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על העברת פנייתו של מר בן עמי מיום 30.10.2006.

כפי שוודאי ידוע למר טנצר, yes מאפשרת ללקוחותיה ליהנות מהיתרונות הטכנולוגיים, המתאפשרים על ידי שיטת השידור שלה, ובין השאר גם הזמנת סרטי P.P.V באמצעות השלט. כמובן שאנו מספקים הסברים מפורטים, במדריך השידורים והשירותים האלקטרוני, בדבר הדרך בה ניתן לצפות בסרט בהזמנה אישית או לבטל את ההזמנה.

כמובן שקיימת בידי הלקוח, בכל עת, האפשרות לחסום את הזמנת הסרטים בתשלום ישירות מהמפענח הביתי, וזאת על ידי הודעה
למוקד שירות הלקוחות שלנו.

אבקש להסביר, כי הזמנת סרטים בתשלום באמצעות השלט יכולה להיעשות אך ורק באמצעות קוד סודי אשר נבחר על ידי הלקוח,
וכך הוא, או מי מטעמו (שנמסר לו הקוד הסודי), יכולים להזמין סרטים אלה. עוד ראוי להוסיף ולציין, כי בהתאם לקבוע בהסכם
ההתקשרות שנערך בינינו, אחריות הלקוח חלה לגבי כל סרט שהוזמן מהמפענח שבביתו באמצעות הקוד הסודי, ועליו לדעת כי
אנו מתייחסים לכל שירות שהוזמן מהמפענח שלו וגם במידה והועבר על ידו למקום/ קו טלפון אחר (ובניגוד למצוין בהסכם ההתקשרות
החתום על ידי מר טנצר), לאחר ביצוע הזיהוי באמצעות הקוד הסודי כאמור, כשירות שהוזמן מטעמו.

ומן הכלל אל הפרט – על פי רשומות המערכת נמצא כי הסרטים המפורטים בחשבונית המנוי על שם מר טנצ'ר הוזמנו על ידו או מי
מטעמו באמצעות השלט ובהתאם לכך חויב חשבונו.

אני מאחלת למר טנצר ובני ביתו המשך צפייה מהנה.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה