פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעשה ביריונות של טכנאי YES וגיבוי מהחברה נושא התלונה:
כהן מוטי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
1. טכנאי של חברת YES הגיעה לביתנו בעקבות בעייה בקליטה בעייתית של מספר ערוצים.
2. אני הייתי בעבודה אך אמא שלי היתה בבית באותו הזמן.
3. דיברתי עם הטכנאי בטלפון. הוא אמר לי שהוא לא מוכן לטפל בתקלה מאחר ויש לנו פריסה לא חוקית לאחד החדרים. הוא הסביר שהפריסה לא חוקית מכיוון שהפריסה של הכבל לחדר נעשית לא בתוך הדירה אלה דרך קיר חיצוני.
4. הסברתי לו שנעשו בבית שיפוצים שהצריכו פירוק הפריסה. מה גם שהפריסה שנעשתה על ידי החברה היתה חובבנית ואיבדה לאורך זמן את אחיזתה בקיר. זו היתה הזדמנות טובה מבחינתי לפרוס מחוץ לבית.
5. לאחר שהוא התעקש לא לטפל בבעייה מאחר והפריסה לטענתו אינה חוקית, סיכמנו שהוא ישאיר את הכל כפי שהוא ויעזוב כלעומת שבא.
6. בערב כשחזרתי הביתה גיליתי להפתעתי שלא רק שהוא לא סידר את הבעייה, אלה הוא ניתק את הפריסה לחדר בכך שהוא חתך את הכבל החיצוני, וגם לקח את המפצל RF ששימש לפריסה. יש לציין שאני קניתי את הכבל וגם המפצל וכן ביצעתי את הפריסה החיצונית במלואה.
7. פניתי לשירות לקוחות בדרישה לקבל בחזרה את המפצל RF שנלקח ולתקן את הפריסה שהושחתה. נאמר לי שכל שאני יכול זה לשלם 129 ש"ח בתמורה לפריסה חדשה בתוך הבית.
8. לאחר כשעה מיגעת הועברתי לאחראית.
9. במהלך השיחה הבהרנו שאין מקום למושג הזה לא חוקי בנוגע לפריסה, פשוט מדיניות של YES לפרוס בתוך הבית - בבית דירות, ומחוץ לבית - בבתים פרטיים. (יש לציין שלא דרשתי בשום שלב שיפרסו לי מחוץ לבית. אלא רק להחזיר את המפצל RF ולתקן את הפריסה שהתקנתי במיטב כספי וזמני. זה המקום לציין) שהכבל שהשתמשתי בו נרכש מכספי.
10. באשר למעשה הביריונות של הטכנאי שבא ולא רק תיקן את הבעייה, אלא חיבל בניגוד להסכמים ביננו, נאמר לי על ידי האחראית, שהם יבצעו בירור עם הטכנאי וסיכמנו שהם יחזרו אלי עם תשובות תוך שבוע. מיותר לציין שעד היום, כחודשיים אחרי, לא חזרו אלי.
11. אה כן, וחייבו אותי בשירותו של אותו ביריון...

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום תגובה:
הפרטים שמסר, מס' סלולרי ומס' ת"ז, אינם מעלים אף מנוי
כשניסיתי ליצור קשר עם הפונה, במספר הטלפון אותו רשם
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה