פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השירות הגרוע ביותר בעולם נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנויה כבר מספר שנים ליס. לאחרונה ביקשתי להוסיף 2 מפענחים. קבעתי ביקור טכנאי ליום רביעי, הוא לא הגיע, יום חמישי טלפנתי ואמרו לי שאני כנראה טועה כי הביקור הינו להיום( יום חמישי) היות ואין בכלל התקנות באזור שלי בימי רביעי אלא בחמישי בלבד. אמרתי שאני לא אוכל להיות בבית ואני אטלפן לקבוע מועד חדש. ביום ראשון טלפנתי והנציגה שענתה ביקשה לקבוע לי ליום רביעי אמרתי לה שנאמר לי שאין בכלל התקנות באזור בימי רביעי והיא מבחינתה אמרה שהיא לא יודעת למה אמרו לי וקבענו יום רביעי בין 9 ל12 בצהריים. ביום רביעי ב12 וחמישה צלצלתי למוקד ענה בחור בשם אבי ואמרתי שאני רק רוצה לוודא שלא תהיה טעות שוב כמו בשבוע שעבר, כמובן שהייתה הוא אמר שלפי מה שהוא רואה ההתקנה מיועדת ליום חמישי, אמרתי שאני לא מוכנה ואני מבקשת שהחברה תתקן את הטעות שלה עוד היום, תשובתו הייתה שהוא חוזר אליי תוך 20 דקות עם תשובה. ב13.10 אחרי שהבנתי שהוא לא חוזר שוב צלצלתי וביקשתי להתנתק, לירז מקשרי לקוחות אמרה לי שהיא מאוד מתנצלת וממש התחננה לניסיון נוסף שבו היא מבטיחה לי שלמחרת(יום חמישי) בן השעות 8 ל 10 בבוקר יגיע אליי טכנאי.
למחרת ב 8.55 התקשר הטכנאי ואמר שהוא בדרך אליי והוא יהיה אצלי בעוד 10 דקות.
ב10.00 טלפנה נציגב ו"הודיעה" לי שיש לי ביקור היום בין השעות 13.00 ל16.00 אמרתי בשום אופן וביקשתי להתנתק, היא אמרה שיחזרו אליי לגבי איסוף המפענחים.
עד יום שני אף אחד לא התקשר אז אני התקשרתי וקבעתי איסוף ליום שני שאחריו (23.10.06 ) היום יום חמישי ה 26.10.06 ואף אחד לא הגיע וגם לא צלצל.
שרות בזוי, עלוב , לא ראוי וגם לא ממש עושה טוב לחברה. (המנוי על שם בעלי: שמעון בן וייס 25215104)
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן. חברתנו משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד.

אביע צערי הרב על הרושם שיצרנו אצל גב' בן וייס בנושא השרות ללקוח. אנו נפיק את הלקחים הנדרשים ממקרה זה. תוכן פנייתה הועבר לידיעת העוסקים במלאכה כחלק מאותן פניות המועברות אליהם מידי יום לעיון ובדיקת התחומים בהם יש מקום להפיק את הלקחים הנדרשים ולשפר את השרות להמשך הדרך.

צר לנו ללמוד על מקרה זה כפי שתיארה גב' בן וייס ועל אי הנוחות שנגרמה לה בעטיו.
בנושא איחור נציגינו במועד ההתקנה בביתה, חשוב להדגיש כי הדבר נעשה בתום לב .

אבקש להעביר התנצלותנו על איחור הטכנאי במועד הנדון, ברור שנציגי חברת yes מחויבים להודיע על עיכוב זה וכך נעשה .

בהתאם למידע שבידנו ביום ה-6.11.06 שוחחה הלקוחה עם נציג מטעמנו ומתוך כוונה להיטיב עמה וכמחווה שרותית , הוחלט על ידינו , לזכותה בגין המתנת סרק לטכנאי, בהתאם לקבוע במחירון החברה.
תגובה:
אנו שמחים על ההזדמנות שהוענקה לנו ע"י גב' וייס להעניק לה שרות ללא דופי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה