חברת yes |
שם ותפקיד: |
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 30.10.06, בהמשך לפנייתה של הגב' פלדברג בנושא עיכוב הגעת טכנאי שרות אבקש להשיב ולהתייחס לנושאים הנדונים בפנייתה.
|
תגובה: |
חברת yes עושה כל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה את השרות הטוב והאיכותי ביותר. אבקש להביע התנצלותי הכנה על ההשתלשלות , כפי שעולה מפנייתה של הגב' פלדברג לרבות שיחותייה עם נציגינו, אי הנוחות באם נגרמה לה והעיכוב בטיפול בפנייתה . תוכן פנייתה הועבר לטיפולם של הגורמים האחראים לתחומים בהם עוסקת פנייתך.
אביע התנצלותי וצערי הרב על הרושם שיצרנו אצל הגב' פלדברג בנושא השרות ללקוח.
אבקש לעדכנך כי נערכה בדיקה מקיפה בנושא למול הגורמים הרלוונטיים לרבות האחראים על המערך הטכני בחברתנו.
מבדיקה זו עולה כי היה תאום להגעת נציגנו הטכני לביצוע שרות להזזת צלחת הלווין בביתה של הגב' פלדברג ביום ה- 30.10.06,
לצערי עקב טעות אנוש לא הועבר תאום זה כיאות ובדרך המקובלת למחלקה הטכנית בחברתנו מה שגרם להגעת נציג השרות לכתובת שגויה.
מסיבה זו גם נמסר לגב' פלדברג על ידי נציגינו כי הטכנאי לא איתר אותה.
עם פניית הגב' פלדברג במועד הנ"ל למוקד שרות הלקוחות שלנו, נעשו מאמצים בלתי נדלים ע"י נציגינו לתאום הגעת הטכנאי באופן מיידי, למרות מאמצים אלו לא עלה בידנו להסדיר זאת , תואם מועד חדש להגעת נציגנו ביום ה- 2.11.06.
במועד זה על פי רשומותינו ניתן השרות.
אני מקווה שהשרות ניתן לשביעות רצונה של הגב' פלדברג ומתנצלת על העיכוב.
לאור השתלשלות המקרה , הוחלט על ידינו לזכות את מינויה של הגב' פלדברג בגין המתנת סרק לטכנאי, בסך 128.33 ש"ח, בהתאם לקבוע במחירון החברה. זיכוי זה יקוזז מן החיוב החודשי בחודש נובמבר 2006.
בנושא פנייתך בבקשה לשיחה עם גורם בכיר, הרשיני לציין שבקבלת בקשה מפורשת לשיחת מנהל חוזר אליך מנהל משרות הלקוחות בטווח של עד 3 שעות מרגע הבקשה. (למעט סופי שבוע ). הנושא ייבדק לעומקו ויטופל במלוא החומרה מול הגורמים הרלוונטים.
אשמח להעניק לך כמחווה שירותית של החברה , אפשרות להזמנת 3 סרטים ללא תשלום (סרטי DVDbox בלבד, לא כולל סרטי ארוטיקה והזמנת משחקי כדורגל). מימוש ההטבה עד שנה מיום עידכונה (עד ליום 6.11.07).
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.
|
פתרון: |
|
|