פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי דיברנו עם יס כי הם צריכים להזיז את האנטנה שלהם וקבעו לנו יום שני בין 8 עד 1. ב-1 שאף אחד לא היגיע צילצלנו ליס ודברנו עם בחורה בשם שרון שאמרה לנו שבמערכת כתוב שהם צריכים לבוא בין 11 עד 14 והיא תבדוק למה אמרו לנו 8 עד 1. ב-2 אף אחד לא היגיע ושרון לא צילצלה - התקשרתי עוד פעם ליס והפעם דברתי עם בחורה בשם עדי ו היא אמרה לנו שהיא רואה במערכת שהעבודה הופסקה בשעה 12. היא אמרה שתחזור אלי עם תשובה למה הופסק העבודה. בשעה 15 עוד ממתינים לשיחה וב-15:10 צילצלתי שוב ליס לדבר עם אזה מנהל שאחראי גם לתת תשובה על זה שאף אחד לא חזר אלינו וגם לשלוח טכנאי עוד היום להזיז את הצלחת. הפעם קיבלתי משהי בשימור לקוחות בשם מריאנה והיא אמרה לנו שהטכנאי היה פה ולא היינו בבית ולא ענינו בטלפון - היא גם אמרה שהיא תבדוק - אני אמרתי שאני רוצה לדבר עם המנהל של המחלקה - אז היא שמה אותי בהמתנה ואחרי 2 דקות אמרה לי שאין אפשרות עשכו לדבר עם מנהל. אני עדיין ממתינה..
עןגמת נפש סוג הנזק :
הסבר - התנצלות - פיצוי - ולא מתכוונת להמתין עוד יו פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 30.10.06, בהמשך לפנייתה של הגב' פלדברג בנושא עיכוב הגעת טכנאי שרות אבקש להשיב ולהתייחס לנושאים הנדונים בפנייתה.

תגובה:
חברת yes עושה כל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה את השרות הטוב והאיכותי ביותר. אבקש להביע התנצלותי הכנה על ההשתלשלות , כפי שעולה מפנייתה של הגב' פלדברג לרבות שיחותייה עם נציגינו, אי הנוחות באם נגרמה לה והעיכוב בטיפול בפנייתה . תוכן פנייתה הועבר לטיפולם של הגורמים האחראים לתחומים בהם עוסקת פנייתך.



אביע התנצלותי וצערי הרב על הרושם שיצרנו אצל הגב' פלדברג בנושא השרות ללקוח.



אבקש לעדכנך כי נערכה בדיקה מקיפה בנושא למול הגורמים הרלוונטיים לרבות האחראים על המערך הטכני בחברתנו.



מבדיקה זו עולה כי היה תאום להגעת נציגנו הטכני לביצוע שרות להזזת צלחת הלווין בביתה של הגב' פלדברג ביום ה- 30.10.06,

לצערי עקב טעות אנוש לא הועבר תאום זה כיאות ובדרך המקובלת למחלקה הטכנית בחברתנו מה שגרם להגעת נציג השרות לכתובת שגויה.

מסיבה זו גם נמסר לגב' פלדברג על ידי נציגינו כי הטכנאי לא איתר אותה.



עם פניית הגב' פלדברג במועד הנ"ל למוקד שרות הלקוחות שלנו, נעשו מאמצים בלתי נדלים ע"י נציגינו לתאום הגעת הטכנאי באופן מיידי, למרות מאמצים אלו לא עלה בידנו להסדיר זאת , תואם מועד חדש להגעת נציגנו ביום ה- 2.11.06.

במועד זה על פי רשומותינו ניתן השרות.



אני מקווה שהשרות ניתן לשביעות רצונה של הגב' פלדברג ומתנצלת על העיכוב.



לאור השתלשלות המקרה , הוחלט על ידינו לזכות את מינויה של הגב' פלדברג בגין המתנת סרק לטכנאי, בסך 128.33 ש"ח, בהתאם לקבוע במחירון החברה. זיכוי זה יקוזז מן החיוב החודשי בחודש נובמבר 2006.



בנושא פנייתך בבקשה לשיחה עם גורם בכיר, הרשיני לציין שבקבלת בקשה מפורשת לשיחת מנהל חוזר אליך מנהל משרות הלקוחות בטווח של עד 3 שעות מרגע הבקשה. (למעט סופי שבוע ). הנושא ייבדק לעומקו ויטופל במלוא החומרה מול הגורמים הרלוונטים.



אשמח להעניק לך כמחווה שירותית של החברה , אפשרות להזמנת 3 סרטים ללא תשלום (סרטי DVDbox בלבד, לא כולל סרטי ארוטיקה והזמנת משחקי כדורגל). מימוש ההטבה עד שנה מיום עידכונה (עד ליום 6.11.07).

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה