פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות לשמה וחוסר אמינות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
כוכבי יצחק 13 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
המנוי 03-6880553 בתל אביב, לאחר שיכנועים רבים מטעם נציג מכירות של יס החלטתי לעזוב את הוט לאחר 10 שנים ולעבור ליס.
ואז התחילו כל ההפתעוןת , כל ההבטחות של נציג יס לגבי החבילה שלי היו שיקריות אבל כולם, ואת זה לא הכחישו ביס, אלא "פעלו" כנגד נציג המכירות , הבקשה שלי היתה פשוטה תתנו רק מה שהבטחתם אולם , חזרו אליי כל מיני מנהלים עם כל מיני תשובות יפות ובפועל ולאחר שיחות רבות מאוד ,"החליטו" לתת לי את מה שהנציג הבטיח לי - אגב מהרגע שהוא קיבל ממני את כרטיס האשראי הוא כבר לא ענה לסלולרי שלו- מסכת הייסורים נמשכה כשבועיים, אולם עדיין לא נסתיימה.
היום לאחר שלושה שבועות שאני מחובר ליס, חיבור לאיטרנט שהיה צריך להיות מותקן בביתי , עדיין לא בוצע ע"י טכנאי בזק- כפי שהבטיחו ביס - ואגב בנושא זה היה אמור לטפל "מנהל מיוחד". בכדי להקטין את נזקיי (אישתי עובדת בעבודה שדורשת אינטרנט בבית ) הזמנתי טכנאי פרטי שביצע עבודה זמנית עד הגעת טכנאי בזק ששילמתי לו מכספי הפרטי.
יס- באמת שהגזמתם , זה לא שירות שנותנים ללקוח חדש.
וגם עוגמת נפש סוג הנזק :
קודם כל התקנת האיטנרנט ובנוסף- פיצוי על עגמת הנפש פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב ,

אני מודה לך על העברת פנייתו של מר מאיר בענין המנוי על שם הגב' רחל דואל מיום 5.11.2006.
תגובה:
מבדיקה ברשומות המערכת נמצא כי הגב' דואל הצטרפה לשירותי חברתנו ביום 5.10.2006 למבצע צפייה הכולל שירותי תשתית ADSL באמצעות חברת בזק.

בהתאם לנספח תנאי המבצע, החתומים על ידי הגב' דואל, שירות האינטרנט יתאפשר רק ללקוחות שמרכזיית בזק באזור מגוריהם תומכת בטכנולוגיית ADSL ויינתן עד שבעה ימים ממועד התקנת ציוד הקצה של yes בביתם.

כמו כן מצוין בנספח תנאי המבצע כי המודם יסופק לה בהשאלה, בתוך שבעה ימים ממועד הצטרפותה למבצע באחת מחנויות "בזקסטור" ללא חיוב או באמצעות שליח של "בזק" בתמורת סך של 29.90 ש"ח שיחויב באמצעות חשבון הטלפון של הלקוחה.

בהתאם לאמור לעיל נפתחה על ידינו הזמנה תקינה לשרות ADSL + מודם לחברת "בזק" ביום 6.10.2006.

הגב' דואל לא אספה את הנממודם מ"בזק סטור" מאחר שהיתה מעוניינת שטכנאי שירות של "בזק" יגיע לביתה להתקין שקע חדש לאינטרנט וכן יתקין את המודם בביתה, בעלות 99 ש"ח.

הגב' דואל לא היתה מוכנה לפנות לחברת "בזק" בהתאם ולהזמין למולם את הטכנאי לביצוע התקנת השקע והמודם.

לאחר מספר שיחות בין מר דואל לנציגי yes תואם למולו מועד להגעת טכנאי "בזק" להתקנת שקע נוסף, לזה שהתקין באופן עצמאי, ליום 8.11.2006. בהתאם לכך, אושר על ידינו באופן חריג כי נזכה את חשבונה של הגב' רחל דואל בעלות הגעת טכנאי "בזק" לביתה בסך 99 ש"ח.

כמו כן, סוכם למול מר דואל כי במידה וימציא לידינו הוכחה על ביצוע התקנת שקע למחשב על ידי טכנאי פרטי בסך 100 ש"ח יזוכה בגינם.

אנו מאחלים לגב' רחל דואל ובני משפחתה המשך צפייה מהנה.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה