פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס תוקפני ומזלזל בעת בקשה להתנתק מהשרות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ממש ברגע זה סגרתי את הטלפון לאחר שיחה עם קשרי לקוחות בחברת יס
וקשה לי לאמר שכך נציגים מייצגים חברה או אמורים לפחות לתת שרות
אני המומה מהיחס התשובות והתוקפנות שניתקלתי בה מהנציגה אורנית
כשכל בקשתי היתה לסיים את ההתקשרות עם החברה .
אני לקוחה בחברת "יס" משנת 2002 ובימים אלה מסתיים חוזה ההתקשרות שלי עם החברה ולדיוק ב- 11.11.06
ביקשתי להתנתק במועד סיום החוזה ואורנית אמרה שהיא מעבירה את זה הלאה
ויחזרו אלי בתוך 48 שעות.
הסברתי לה שאני מבקשת שלא יתארך מעבר שכן אינני מעוניינת לשאת בתשלומים נוספים מעבר למועד.
או אז נתקלתי בתוקפנות שאני אשלם עד מועד האיסוף של הממירים מביתי.
וגם זכיתי לאזהרה שזה עשוי להתארך אף מעבר למועד המבוקש על ידי
אני פשוט בהלם מהשיחה
אינני אמורה להיות שבויה בידי חברה שאינני מעוניינת בשרותיה יותר
וכך לא משרתים לקוחות
וכך גם לא "משמרים" לקוחות
אני לא אמורה לקבל "נזיפות" ובטח לא לשלם בעדן
לטיפולכם היעיל והזריז אודה
עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק מהשרות בזמן שמתבקש פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
קבלתי בתודה את פנייתה של גב' מלכה בחברתנו. תגובה:
ראשית אציין כי חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן. לכן, פנייתה זו נלקחה במלא תשומת הלב הראוייה.



בהתאם לרשומות חברת yes, ביום ה- 5.11.06 התקבלה לראשונה בקשתה של הלקוחה לסיום התקשרותך עם חברתנו. בהתאם לכך הוסבר ללקוחה ע"י נציגנו כי מסלול המבצע המעודכן במנוייה מסתיים ב-23.11.06.

על כן תום למולה מועד איסוף ציוד הקצה מביתה למועד האמור והובהר בפניה שעל מנת שלא תחוייב בגין עלות הטבת המבצע לפני תום תקופת ההתחייבות תמשיך להיות מחוייבת בגין דמי המנוי עד למועד האמור.



צר לנו באם לא הועבר המידע כפי שהוצג לעיל ע"י נציגנו או באם לא הובנו הדברים לנכון מצידה.



אנו מודים לגב' מלכה על פנייתה אנו מקווים כי בעתיד תשוב להימנות עם קהל לקוחותינו.

אשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה