פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקר והונאה ע"י נציגי מכירות YES נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אותו איש מכירות חוזר ומרמא שוב - דודי בוארון. לקרוא לכולם.
שלום רב.
בתאריך 29.11.2006 ביקשתי להצטרף לשרות החברה yes .
חיפשתי חבילה הכוללת ערוצים ואינטרנט ופניתי לנציג החברה בשם דודי בוארון. דודי
הציע לי בעל פה חבילה מתאימה שכללה בתוכה ערוצים בסיסיים + 3 חבילות לבחירה + תשתית האינטרנט 750 קילוביט במחיר 209 שח (ניתן לאמת זאת על ידי האזנה לשיחה המוקלטת בינינו ). בדקתי עוד אופציות אשר קיימות בשוק והחלטתי להצטרף.
הסברתי לדודי שבכתובת החדשה עוד הותקן טלפון של בזק ונאמר לי להתקשר אליו כאשר יותכן. דיברנו מספר פעמים כדי לסגור את כל הפרטים..
למחרת בבוקר כבר הגיעה מתקין של יס אשר במקצועיות חיבר צלחת והקבלים. הכול היה מצוין ויפה עד שהגיעה זמן להתקשר לדודי בוארון שיפתח לי את השירות אינטרנט. זה קרה ב12.11.06 . אחרי שיחה עם נציג של יס נאמר לי שחבילה שעליה דודי צירף אותי היא חבילה הלא כוללת שירות של תשתית אינטרנט בניגוד למה שסיכמנו בנינו (שוב ניתן לאמת את דברי בשיחות מוקלטות) . אני ביקשתי למסור לי את המספר של דודי כדי לדבר איתו , אך נעניתי בסירוב. כמו כן נציגה שלא זכור לי את שמה אמרה לי שהיא לא יכולה לעשות כלום וכנראה שזאת החבילה שהזמנתי .שיחה שלי הועברה על מחלקת קשרי לקוחות . כאן הציעו לי לשנות את חבילה קיימת לחבילה (ערוצים +אינטרנט ) בעלות של 219 שח . עניתי שזו היא החבילה שעליה סוכם עם מר דודי בוארון ו אין שום סיבה שאשלם יותר על מה שהפטיח לי.
הרגשתי שרימאו אותי ובקשתי לנתק אותי משירות של חברה , אך הוסבר לי שאשלם קנס מכיוון שהנני משתמש בשירות החברה כבר 15 ימים וניתן לבטל עסקה תוך 14 יום.
ניסיתי עוד דרכים להסיג את טלפון של דודי הנציג ופתאום מצאתי באתר התלונה עוד פניה של מר כהן - לקוח יס העצבני אשר לא קיבל כיסוי להפטחות מנציג מכירות בשמו דודי בוארון !!!
מיד הבנתי שמקרה שלי לא בודד - כך פועלת מערכת מכירות של יס ולקוחות רבים "אוכלים אותה" ומשלימים עם העובדה שישלמו יותר ממה שהופתח להם בשיחה ראשונה.
דרישה שלי היא לבטל שירות של חברת יס ללא תשלום כנס. אינני מוכן להיות לקוח בחברה אשר עובדים שלה באופן שיטתי כפי שנראה מרמאים לקוחות.


תלונה של מר כהן בכתובת:
http://www.tluna.co.il/companies/companyComplaint.asp?companyID=120&compID=13974&PageCurr=1&numOfRow=1&
ביזבוז זמן לטלפונים מיותרים סוג הנזק :
ניתוק משירות יס פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 13.11.06 , בהמשך לפנייתו של מר דניס בנושא הבטחות רכישה של נציג המכירות שלנו, אבקש להשיב ולהתייחס לנושאים המועלים בפנייתו זו. תגובה:
ראשית ברצוני להודות למר דניס על שהקדיש מזמנו להעלות על הכתב את טענותיו, אשר מהם עולה כי חברת yes נהגה שלא בהתאם לציפיותיו.



חברת yes פועלת באופן מתמיד למען שיפור השירות ואיכותו על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה. אבקש להביע את התנצלותי על אי הנוחות באם נגרמה למר דבורין עקב המקרה הנדון ועקב מהלך שיחותיו עם נציגינו.



עם קבלת פנייתו נערכה בדיקה מקיפה ברשומות המנוי, למול נציג המכירות של חברתנו מר דודי בוארון ומנהלו הישיר ומול כל הגורמים הרלוונטים .



נציגנו מר דודי בוארון הינו נציג וותיק בחברת yes , מיומן מנוסה ואמין. עם קבלת הפנייה נערך עימו בירור מקיף אודות הטענות המועלות בה, בכל מקרה כל הפרטים הועברו לידי מנהלו הישיר.



במהלך תהליך המכירה הוצע למר דבורין ע"י נציג המכירות שלנו להצטרף כמנוי לחברת yes במסגרת מבצע הכרות.



בהתאם למידע שבידי חובר מר דבורין לשירותינו ביום 29.10.06 במסגרת מסלול במבצע הכרות- DQN, להלן שירותי צפייה בחברת yes הכוללים את חבילת הבסיס + אחד ממסלולי CHOICE (חבילת הסרטים ותוספת של 2 או 3 חבילות נוספות לבחירה) + שתי חבילות שפות זרות במחיר חודשי בסך 209 ש"ח לחודש לתקופה מוגדרת בת 12 חודשים*.



מסלול זה כולל עד 2 ממירים במחיר שלעיל לחבילת הצפייה למשך תקופה מוגדרת בת 12 חודשים. המבצע הנ"ל הוא מאד מוזל וכולל הטבות לא מעטות.



התכנית אליה התחבר מר דבורין במסגרת התקשרותו לחברתנו אינה כוללת הטבה של חיבור לשירותי תשתית האינטרנט בחברת "בזק" דרכנו.



בהעתק נספח המבצע הנדון החתום ומאושר על ידי מר דבורין או מי מטעמו (ומצוי ברשותנו) מפורטים תנאי המסלול, חשוב להדגיש כי בסעיף 2 א' מצויין מפורשות שהמבצע כולל שירותי צפייה בלבד.



חברת yes מציעה מגוון של מבצעים ללקוחותיה עבור שירותי צפייה ועבור שירותי אינטרנט. המבצעים השונים, מתעדכנים ומשתנים על פי מועדים קבועים מראש, כדרכם של מבצעים. בכל תקופה, מוצעים על ידי החברה, ללקוחותיה, מספר מסלולים שונים לבחירתם. ישנם מבצעים בחברתנו הכוללים חיבור לתשתית האינטרנט של חברת "בזק".

על פי בדיקה ברשומות המנוי הצטרף מר דבורין כאמור לעיל למבצע ללא שירותי אינטרנט.

ברצוני לציין שבבדיקה שערכתי למול נציג המכירות עולה כי המידע שניתן כלל את כל הפרטים כפי שהצגתי בפירוט לעיל ואין לי כל ספק שלא הייתה בכוונת הנציג להטעות את מר דבורין, במידה וחלה אי הבנה בהעברת או קבלת המידע המקיף על תנאי המבצע אנו מעבירים את התנצלותנו הכנה.



חברת yes מחויבת אך ורק לתנאים המופיעים מפורשות בתנאי התכנית ו/או בהסכם ההתקשרות, וכל הבטחה או שינוי אשר ניתנה בכתב יד או בעל פה ואינה מופיעה בתנאי התכנית ו/או ההסכם אין בה כדי לחייב את החברה.



נשמח להציע למר דבורין הצטרפות למבצע עבור שירותי תשתית האינטרנט של חברת "בזק" במהירות גלישה של 750 KB. מחירו החודשי של המבצע הוא 19.90 ש"ח לחודש. לאור השתלשלות המקרה ואי ההבנה שחלה הוחלט כי באם יצטרף מר דבורין למבצע זה אנו נזכה את מינויו כמחווה שירותית בסך של 10 ש"ח לחודש, להלן זיכוי למפרע לכל תקופת המבצע בסך 120 ש"ח.



הצעה זו ניתן לממש בפנייה לנציגינו במוקד שרות הלקוחות עד ליום ה- 30.11.06.



חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים שונים לשירותי צפייה ואינטרנט לקהל לקוחותיה בתנאי הצטרפות אטרקטיביים, כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסוימת. בכפוף לתנאי המבצע אליו הצטרף מר דבורין מתחייב הלקוח להישארותו כלקוח נאמן לחברה למשך 12 חודשים ובמידה ויפסיק התקשרותו טרם תום תקופה זו, יחויב בגין "החזר עלות ההטבה שניתנה".



לאור פנייתו של מר דבורין ולמרות האמור לעיל, הוחלט כי באופן חריג ולפנים משורת הדין מתוך רצון להיטיב עמו שבמידה ויסיים התקשרותו מול חברתנו עד ליום ה- 30.11.06 ולפני תום תקופת ההתחייבות, יחויב חשבונו במחצית מעלות החזר ההטבה בלבד- בסך של 150 ₪.



נשמח אם מר דבורין יחליט להמשיך ולהימנות עם קהל לקוחותינו.



בברכה,

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה