חברת yes |
שם ותפקיד: |
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 13.11.06 , בהמשך לפנייתו של מר דניס בנושא הבטחות רכישה של נציג המכירות שלנו, אבקש להשיב ולהתייחס לנושאים המועלים בפנייתו זו. |
תגובה: |
ראשית ברצוני להודות למר דניס על שהקדיש מזמנו להעלות על הכתב את טענותיו, אשר מהם עולה כי חברת yes נהגה שלא בהתאם לציפיותיו.
חברת yes פועלת באופן מתמיד למען שיפור השירות ואיכותו על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה. אבקש להביע את התנצלותי על אי הנוחות באם נגרמה למר דבורין עקב המקרה הנדון ועקב מהלך שיחותיו עם נציגינו.
עם קבלת פנייתו נערכה בדיקה מקיפה ברשומות המנוי, למול נציג המכירות של חברתנו מר דודי בוארון ומנהלו הישיר ומול כל הגורמים הרלוונטים .
נציגנו מר דודי בוארון הינו נציג וותיק בחברת yes , מיומן מנוסה ואמין. עם קבלת הפנייה נערך עימו בירור מקיף אודות הטענות המועלות בה, בכל מקרה כל הפרטים הועברו לידי מנהלו הישיר.
במהלך תהליך המכירה הוצע למר דבורין ע"י נציג המכירות שלנו להצטרף כמנוי לחברת yes במסגרת מבצע הכרות.
בהתאם למידע שבידי חובר מר דבורין לשירותינו ביום 29.10.06 במסגרת מסלול במבצע הכרות- DQN, להלן שירותי צפייה בחברת yes הכוללים את חבילת הבסיס + אחד ממסלולי CHOICE (חבילת הסרטים ותוספת של 2 או 3 חבילות נוספות לבחירה) + שתי חבילות שפות זרות במחיר חודשי בסך 209 ש"ח לחודש לתקופה מוגדרת בת 12 חודשים*.
מסלול זה כולל עד 2 ממירים במחיר שלעיל לחבילת הצפייה למשך תקופה מוגדרת בת 12 חודשים. המבצע הנ"ל הוא מאד מוזל וכולל הטבות לא מעטות.
התכנית אליה התחבר מר דבורין במסגרת התקשרותו לחברתנו אינה כוללת הטבה של חיבור לשירותי תשתית האינטרנט בחברת "בזק" דרכנו.
בהעתק נספח המבצע הנדון החתום ומאושר על ידי מר דבורין או מי מטעמו (ומצוי ברשותנו) מפורטים תנאי המסלול, חשוב להדגיש כי בסעיף 2 א' מצויין מפורשות שהמבצע כולל שירותי צפייה בלבד.
חברת yes מציעה מגוון של מבצעים ללקוחותיה עבור שירותי צפייה ועבור שירותי אינטרנט. המבצעים השונים, מתעדכנים ומשתנים על פי מועדים קבועים מראש, כדרכם של מבצעים. בכל תקופה, מוצעים על ידי החברה, ללקוחותיה, מספר מסלולים שונים לבחירתם. ישנם מבצעים בחברתנו הכוללים חיבור לתשתית האינטרנט של חברת "בזק".
על פי בדיקה ברשומות המנוי הצטרף מר דבורין כאמור לעיל למבצע ללא שירותי אינטרנט.
ברצוני לציין שבבדיקה שערכתי למול נציג המכירות עולה כי המידע שניתן כלל את כל הפרטים כפי שהצגתי בפירוט לעיל ואין לי כל ספק שלא הייתה בכוונת הנציג להטעות את מר דבורין, במידה וחלה אי הבנה בהעברת או קבלת המידע המקיף על תנאי המבצע אנו מעבירים את התנצלותנו הכנה.
חברת yes מחויבת אך ורק לתנאים המופיעים מפורשות בתנאי התכנית ו/או בהסכם ההתקשרות, וכל הבטחה או שינוי אשר ניתנה בכתב יד או בעל פה ואינה מופיעה בתנאי התכנית ו/או ההסכם אין בה כדי לחייב את החברה.
נשמח להציע למר דבורין הצטרפות למבצע עבור שירותי תשתית האינטרנט של חברת "בזק" במהירות גלישה של 750 KB. מחירו החודשי של המבצע הוא 19.90 ש"ח לחודש. לאור השתלשלות המקרה ואי ההבנה שחלה הוחלט כי באם יצטרף מר דבורין למבצע זה אנו נזכה את מינויו כמחווה שירותית בסך של 10 ש"ח לחודש, להלן זיכוי למפרע לכל תקופת המבצע בסך 120 ש"ח.
הצעה זו ניתן לממש בפנייה לנציגינו במוקד שרות הלקוחות עד ליום ה- 30.11.06.
חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים שונים לשירותי צפייה ואינטרנט לקהל לקוחותיה בתנאי הצטרפות אטרקטיביים, כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסוימת. בכפוף לתנאי המבצע אליו הצטרף מר דבורין מתחייב הלקוח להישארותו כלקוח נאמן לחברה למשך 12 חודשים ובמידה ויפסיק התקשרותו טרם תום תקופה זו, יחויב בגין "החזר עלות ההטבה שניתנה".
לאור פנייתו של מר דבורין ולמרות האמור לעיל, הוחלט כי באופן חריג ולפנים משורת הדין מתוך רצון להיטיב עמו שבמידה ויסיים התקשרותו מול חברתנו עד ליום ה- 30.11.06 ולפני תום תקופת ההתחייבות, יחויב חשבונו במחצית מעלות החזר ההטבה בלבד- בסך של 150 ₪.
נשמח אם מר דבורין יחליט להמשיך ולהימנות עם קהל לקוחותינו.
בברכה,
|
פתרון: |
|
|