פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לתשלום על ניתוק נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של חברת yes כמה שנים חלק טובות וחלק לא טובות לפני כחודש עקב העברת חשבון הבנק שלי לבנק אחר בוטל לי כרטיס האשראי ובבנק החדש רצו ערבונות לכרטיס חדש אז לא ניפקו לי כרטיס אשראי בשיחה עם נציג השירות נאמר לי שבגלל שאני רוצה לעבור לתשלום בהוראת קבע אני יאלץ לשלם תוספת של 15 ש"ח על כול ממיר שברשותי כשהסברתי לנציג שהסכם כזה לא נחתם ולא נאמר בשום צורה כלשהי אז נענתי שזה מה שיש ואלו התנאים של החברה אז לאחר דקות ארוכות של וויכוחים ביקשתי מהנציג שינתק אותי ואז צצה לה בעיה חדשה שבה נאמר לי שאני מחוייב לשנה ( למרות שאני מנוי כמה שנים ) וכדי להתנתק אני יצטרך לשלם קנס .
הסברתי לנציג שלא יכול להיות שכל נציג מכירות יעשה מה שהוא רוצה ויגיד ללקוחות שקרים על מנת שהם ישארו בשרות, יש גבול לכמות השקרים שאנו מסוגלים לסבול .
אני היום מנוי של hot ובמידה וחברת yes תרצה אותי בתור לקוח שלה בעתיד אני מציעה לה לעשות בדק בית ולבדוק את מוקדני השירות שלה מה הם מוכרים ללקוחות .
ביטול החיוב ובדק בית על נציגי השירות והמכירות פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על העברת פנייתו של מר יואב מיום 20.11.2006 ומצרה על החלטתו לסיים התקשרותו למול חברתנו.

מבדיקה ברשומות מערכת החברה נמצא כי מר יואב אטל הצטרף ביום 17.4.2006 למבצע מסוג SY2* בהתחייבותו לשנה אחת.

בהתאם לנספח מבצע SY2 הנשלח לביתו של מר יואב אטל ביום 20.4.2006 צויין בסעיף 2 ד' כי " תהא זכאי להטבות המפורטות לעיל רק אם תישאר מנוי על מבצע זה למשך שנים עשר (12) חודשים לפחות. אם תתנתק ממבצע זה, מכל סיבה שהיא, במועד הקצר משנים עשר חודשים מיום הצטרפותך, תחויב בתשלום בסך 100 ש"ח בגין כל חודש או חלק ממנו שבבו היית מנוי על המבצע, עד לסך 399 ש"ח..."

כמו כן, מצויין בנספח תנאי המבצע בסעיף 2 ב' :" בתקופת המבצע תהא זכאי לקבל עד שני מפענחים ללא תשלום דמי שכירות חודשיים, אלא אם בחרת לשלם באמצעות הוראת קבע, שאז תחויב בגין המפענח הראשון בהפקדת פיקדון בסך 546.65 ש"ח. יובהר כי הטבה זו אינה חלה בתקופת ההקפאה".

לאור האמור לעיל חויב חשבונו של מר אטל בגין החזר עלות ההטבה.

חשוב לציין כי, לאחר ביצוע תהליך גמר חשבון במנוייך, אנו לא נעשה כל שימוש באמצעי התשלום אשר העביר אלינו מר אטל והתחייבויותיו כלפינו בטלות.


נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה