פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יס מקס, הבטחות ובעיות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר יס מקס, ואני משלם עליו 15 שקלים בחודש. אותם 15 שקלים, כך נמסר לי, משמשים עבור תחזוק המכשיר ושדרוגו. אני מכבד את זה - רוצה מכשיר טוב, עם שרותים טובים ובלי בעיות, תשלם. ולכן אני מרשה לעצמי לפנות בתלונה על כך שאני משלם, אבל המכשיר לא משתדרג ולא משתפר.

נתחיל בבעיות:

- כל מספר ימים נתקע המכשיר, או מפסיק לעדכן את לוח המשדרים. התשובה היא תמיד אחת: נתק את המכשיר מהחשמל, חכה כמה דקות, וחבר שוב (מה קרה למתג? חסכו על כפתור?). הבעיות אכן נפתרות, אבל למה אני צריך לעשות את זה? למה המכשיר לא יכול פשוט לפעול?

- הקלטות שנראה שפועלות פשוט לא נגישות. תחשבו שהייתי מקליט בוידאו רגיל, וכשהייתי רוצה לצפות הייתי מגלה שלא הוקלט כלום. הייתי אומר שהוידאו מקולקל. יס אומרים ש"זה קורה", ומציעים לנו סרט חינם. לא רוצה סרט, רוצה לראות את הפרק בניפ-טאק. מה אני אמור לעשות, להוריד אותו מהאינטרנט?

יש גם מאפינים שהייתי מצפה, בתשלום חדשי, שיוספו חיש קל:

- הקלטת סדרות פועלת רק בערוצים של יס. מה לעשות שיש סדרות גם בערוצים אחרים. לא נראה לי קשה, מקדדי לוח משדרים נערצים, לאפשר הקלטת סדרות גם בעוד כמה ערוצים נידחים כמו 1, 2, 10, וכו'.

- אוקיי, נגיד שאין. אני רוצה להקליט כל תכנית שהשם שלה מתחיל ב"ניפ-טאק". שיקליט שידורים חוזרים וגם את "ניפ-טאקאמונו הנזיר הטיבטי", אני כבר אעשה סדר. אין אפשרות. חשבתי שאני אמור לשלוט בלוח המשדרים, לא לרדוף אחריו.

- נגיד שגם את זה אין. אפשר להקליט כל יום שלישי בין 10 ל11? כל וידאו פרימיטיבי שנוצר במאה הקודמת כבר ידע לעשות את זה. לא, מקס, אי אפשר.

בקיצור, אם מהיום אני הבוס של הטלויזיה, למה כל הלילה אני צריך לעבור על לוחות המשדרים ולסמן שוב את אותן תכניות שסימנתי בשבוע שעבר, רק כדי שההקלטה לא תפעל? כמה זמן עוד אבהה בתקע המכשיר שבידי ואתהה האם כבר אפשר להחזירו אל השקע?

את הכסף או את השדרוגים.
כספי סוג הנזק :
שדרוגים או הפסק התשלום פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:

קיבלנו בתודה את פנייתך לחברתנו בעניינו של מר ארד. להלן התייחסותנו:
תגובה:
ראשית אציין כי חברת yes עושה על שביכולתה על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה מרמת השרות ואיכות המוצר גם יחד ומשקיעה משאבים רבים על מנת שמר יצחקי ושאר לקוחותיה ייהנו בצורה מקסימלית מחווית הצפייה בשידוריה. על כן פועלת נמרצות לאיתור תקלות ומיגורן, ועושה מאמצים רבים על מנת לשפר ולשכלל את רמת הטכנולוגיה והשירות המתחייב כלפי לקוחותינו.



בהתאם לזאת, אציין כי צר לי ללמוד על אי הנוחות ואי שביעות רצונו של מר חן מתפקודו של מכשיר ה yes Max שבביתו.

יודגש כי חשובות בעינינו פניות יזומות מצד לקוחותינו כדוגמת זו שהפנית אלינו וזאת על מנת שחברתנו תוכל להמשיך ולהתייעל. בהתאם לכך אבקש להביא לידיעתך כי תוכן פנייתו של מר חן הועבר לבדיקת מחלקת ההנדסה בחברתנו, ולהתייחסות הגורמים הרלוונטיים בה.



כל פנייה המתקבלת במוקד שירות הלקוחות בחברתנו בנושא תקלות בכלל ותקלות במכשיר ה yesMax בפרט מטופלת לגופה. בנוסף במידת הצורך מתואם הגעת טכנאי שירות מוסמך להמשך טיפול וזאת על מנת להעניק ללקוחותינו שירות הולם. בנוסף, אנו מבצעים בדיקה מקיפה לתקלות המתרחשות ולנושאים הטעונים שיפור או שידרוג .



חשוב לציין כי מכשיר ה yesMax הנו מכשיר חדש ונמצא בשימוש תקופה קצרה יחסית, חברת yes עושה את כל המאמצים לאיתור תקלות בתקופה זו ולפתרן במהירות האפשרית ועל הצד הטוב ביותר.



מבדיקה שערכתי, בהתאם לדווח על תקלות ובקשות לשיפורים ע"י לקוחותינו המחלקה הטכנית ומחלקת ההנדסה עושות כל שביכולתן לאיתור גורמי התקלה ואחת לתקופה, מתבצעת הורדת גרסה למכשיר ה yesMax אשר אמורה לפתור חלק גדול מהתקלות ולבצע שיפורים.




יודגש כי טענתו של מר חן לאי אפשרות הקלטת תוכניות בערוצים שאינם ערוציי הבית של yes אינה נכונה. המכשיר מאפשר הזמנת הקלטה לכל שידורי yes בלי יוצא מהכלל. בהמשך לכך, אציין כי חברתנו אחראית על לוח המשדרים של ערוצי הבית של yes. לוח המשדרים של ערוצים חיצוניים הנרכשים ע"י חברתנו מועברים אלינו על ידם.



אבקש לעדכן את מר חן כי נשמח לבדוק המקרה נקודתית ולהשיבו בהתאם לאחר שיינתנו פרטים נוספים במוקד שרות הלקוחות.



אני מקווה כי בעתיד יתאפשר למר חן ליהנות ממכשיר הyesMax שרכש ומאחלת לו ולבני ביתו המשך צפייה מהנה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה