פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכל מען דבעי שלום,

שמי נטע , ובשבוע האחרון חוויתי שירות גרוע כמו שלא חוויתי בחיים שלי,
הכל התחיל כאשר רציתי להתנתק ממכם לפני חודש כדי לעבור להוט בסופו של דבר לא ממש הסתדר לי לעבור להוט לכן יצרתי איתכם קשר כדי לומר שאינני מעוניינת בניתוק. אתם אמרתם לי שייצור אתי קשר אדם בשם צביקה / אסף והם ייתנו לי חבילה. אכן באותו יום יצר איתי קשר צביקה, כאשר הוא אמר לי שיש לו חבילה להציע לי בעלות של 225 ש"ח , הסכמתי אך שאלתי גם אם יש עוד התחייבות, צביקה באופן חד משמעי אמר לי שאין דבר כזה התחייבות נוספת, ושאני לא מחוייבת. קיבלתי את מה שהוא אמר ונותקה השיחה. לאחר שבועיים יצרתי קשר עם השימור כדי להתנתק כי העלות מאוד יקרה, ונאמר לי ע"י נציג השימור מוחמד/ אחמד שאני בהתחייבות ויש לי עלות של 100 ש"ח לשלם. אני מאוד התרעמתי על הנושא ומייד התחילו הבעיות. אחמד אמר לי שהוא ייבדוק את הנושא ויחזור אלי תוך 48 ש' - עד היום הוא לא חזר.... יצרתי קשר שוב עם עוד כמה נציגים והאחרונה ששוחחתי איתה ממחלקת השימור - חלי הסבירה לי את הדברים ואמרתי לה שאני ייקח את יס לבית המשפט על השקרים וביקשתי ממנה גם שצביקה יחזור אלי. במצח נחושה היא אמרה לי " מה את מאיימת עלי - תיקחי אותנו לבית משפט" אני הייתי בהלם. צביקה אכן חזר אלי , אך טען באופן חוזר ונשנה שכן אמר לי שיש התחייבות .... (אלא מה???).
יצרתי קשר שוב אך אין עם מי לדבר.....בינתיים פתוחה לי פנייה לשיחה עם מנהל אך עדיין לא חזרו אלי....

בנוסף לבעיה הנ"ל נתקלתי בבעיה עם הצלחת שלי שכנראה יש צורך להזיזה כי אין קליטה טובה מהמיקום הנוכחי.
הגיע אלי טכנאי אתמול ואמר שהבעיה היא בצלחת ויש צורך לתאם קבלן להזיז את הצלחת. הראתי לטכנאי שאין צורך שאני יהיה בבית כדי לעלות לגג - הטכנאי הבין והעביר הלאה את האינפורמציה...
עברו כבר יומיים ובנתיים מה שיס עושים זה לתאם לי התקנה עם טכנאים.....כן טכנאים ולא קבלן בשעות הערב כאילו מה שאני אומרת נכנס מאוזן אחת ויוצא מהשנייה.....

לא תקין בכלל איך שהדברים נראים ... במיוחד אם משלמים כ"כ הרבה כסף


עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון הצפיה בטלוויזיה וביטול ההתחייבות על פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
חברת yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוחותיה חווית קולנוע ואינטרנט איכותית ומותאמת לכל לקוח. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד. אביע התנצלותי וצערי הרב על הרושם שיצרנו אצל הגב' גרינקר בנושא השרות ללקוח.



מרשומות מערכת החברה נמצא כי הטיפול בפנייתה של הגב' נטע גרינקר הסתיים למולה ביום 2.12.2006 על ידי מנהלת צוות בחברה.



בהמשך להתנצלות חוזרת וכנה אבקש לציין כי את שהיה לא ניתן לשנות אולם הפקת לקחים בהחלט מתחייבת ממקרה דוגמת זה. הריני להבטיח לגב' גרינקר כי צעדים מתאימים ינקטו על ידינו על מנת למנוע הישנותם של מקרים דומים בעתיד.



אני מודה לגב' גרינקר שוב על פנייתה, אני מקווה כי בעתיד תיווכח בשרות הטוב והאיכותי אותו מעניקה חברת yes ללקוחותיה.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה